Juster Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Lawl, du låg redan med, men p g a din avatar skrev jag upp dig som kattälskaren. Edit:wtf varför får jag dom nya sidorna! Redigerad 28 april, 2007 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Nu har jag också skaffat det här, ska bara lyssna på musik nu haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Länk kanske till din last.fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Ja den kanske man skulle ha lagt upp Last fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 När jag ska lyssna på min personliga radio på last.fm så får jag denna fula ruta som säger att det inte funkar Ska man vara nån sort speciell medlem för att få lyssna eller vad är det för fel? Har lyssnat på både "Similar artists to *insert random artist here*" och "Neighbourhood radio" och dessa fungerar galant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Kan man ha en egen radio som andra kan lyssna på?. Redigerad 1 maj, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 När jag ska lyssna på min personliga radio på last.fm så får jag denna fula ruta som säger att det inte funkar Ska man vara nån sort speciell medlem för att få lyssna eller vad är det för fel? Har lyssnat på både "Similar artists to *insert random artist here*" och "Neighbourhood radio" och dessa fungerar galant. Subscriber är de som betalar, du får nöja dig med de andra funktionerna (har för mig my recommendations ska fungera). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Subscriber är de som betalar, du får nöja dig med de andra funktionerna (har för mig my recommendations ska fungera). Aha, okey Det gjorde den, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Den enda gtasajtaren som jag har Super med nu för tiden är IweX. Desto fler High, dock. Och fortfarade är de så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Och fortfarade är de så Najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Najs. Du var super med mig... Förr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Du var super med mig... Förr.. Det är vi fortfarande. Och Medium med ärrtvå nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag har very low med alla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag tror att Corleone är den enda jag har Super med just nu. Bara för vi äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Lägg till mig också i listan. http://www.last.fm/user/saffecool/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Från 19,608 låtar till 22. Jag är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Från 19,608 låtar till 22. Jag är bäst. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Varför? Reset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Reset. Jo, men.. Var du inte nöjd med den gamla listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Jo, men.. Var du inte nöjd med den gamla listan? Haha. Nej faktiskt inte. Fanns så mycket dålig musik på den så att det inte var sant. Ja menar, G-Unit? Va fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts