RavenE Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Nu blev jag faktsikt lite ledsen. :'( Darin är inte ens värd att vara en vårta i Dire Straits rövar. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Du också? Stell verkar ha en väldigt bred smak, då många har hög sån med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Du också? Stell verkar ha en väldigt bred smak, då många har hög sån med honom. Jag lyssnar på så mycket bra musik, thats all. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jag lyssnar på så mycket bra musik, thats all. Jasså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jasså? Det säger inget om Stell, men om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Eller så har han helt enkelt lyssnat på för lite låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Idag har mitt LastFM konto rullat i ett år och jag har fått ihop runt 13600 låtar just nu... (och ja, intressesmurfarna hoppar och intresseklubben skriver så pennorna glöder och imorgon är jag på framsidan på både aftonbladet och Expressen....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Grattis till The Offspring som kommer ta min 70.000:ende spelade låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Grabbar! Hur gör man sin sida lite snyggare? Texten alltså. Jag har problem ju! Det måste se snyggt ut. Det känns grötigt och så. Tänkte: fet stil, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Grabbar! Hur gör man sin sida lite snyggare? Texten alltså. Jag har problem ju! Det måste se snyggt ut. Det känns grötigt och så. Tänkte: fet stil, etc. Tagga allt. [b]fet[/b] [i]kursiv[/i] [u]understruken[/u] [center]centrerad[ /center] [img=bild] [url]url[/url] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Den som har super på mine taste-o-meter får en kram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Heter du Frenzy på last.fm också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Heter du Frenzy på last.fm också? Frenzan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Den som har super på mine taste-o-meter får en kram! Tyvärr, lyssnar inte på skit. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Tyvärr, lyssnar inte på skit. :< Det gör tyvärr inte jag iheller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Då snor jag åt mig förstaplatsen, yeah! http://www.last.fm/user/Warmedal/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Då snor jag åt mig förstaplatsen, yeah! http://www.last.fm/user/Warmedal/ Så mycket bara skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Så mycket bara skit.. Mycket väl medveten om, fast det mesta är bra ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 (redigerad) Det gör tyvärr inte jag iheller. Hade Super förr, fast nu e det Very High, fattar inte direkt varför men Redigerad 25 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts