RavenE Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Varför rött eller svart? Men..hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Greasemonkey? Kunde varit, men det är Stylish. Finns/funkar som GS-script med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Varför? "Grönt är skönt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Vad snackar ni om? Hur gör jag för att få en annan färg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Men..hur? Stylish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Stylish. Thanks, blev mycket finare med grönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Thanks, blev mycket finare med grönt. Hm, knåpade du ihop en stylesheet bara sådär nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Nice, själv tog jag det skrikiga blåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Hm, knåpade du ihop en stylesheet bara sådär nu? Klickade på penseln längst ner till höger, "find styles for this page", last.fm green interface, load into stylish. Done. Funderar på att byta till det blåa, såg fint ut det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Är det någon som har testat Last.fms spelare? Jag testade den nu, den är skithärlig! Du spelar inga låtar på hårddisken, allt är scrobblande. Lyssna på vänners smak, din egen, eller sök på en artist och lyssna på honom och liknande artister. Så fort du lyssnar på en låt får du massa information om både den, albumet och artisten. Rätt skoj att knappa runt också, växla från Frenzans metal till KalleRs indie till Picos brittiska rock. För er som vill testa lite ny musik rekommenderas den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Är det någon som har testat Last.fms spelare? Jag testade den nu, den är skithärlig! Du spelar inga låtar på hårddisken, allt är scrobblande. Lyssna på vänners smak, din egen, eller sök på en artist och lyssna på honom och liknande artister. Så fort du lyssnar på en låt får du massa information om både den, albumet och artisten. Rätt skoj att knappa runt också, växla från Frenzans metal till KalleRs indie till Picos brittiska rock. För er som vill testa lite ny musik rekommenderas den. Ja, den är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Varför rött eller svart?Varför grönt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) Är det någon som har testat Last.fms spelare? Jag testade den nu, den är skithärlig! Du spelar inga låtar på hårddisken, allt är scrobblande. Lyssna på vänners smak, din egen, eller sök på en artist och lyssna på honom och liknande artister. Så fort du lyssnar på en låt får du massa information om både den, albumet och artisten. Rätt skoj att knappa runt också, växla från Frenzans metal till KalleRs indie till Picos brittiska rock. För er som vill testa lite ny musik rekommenderas den. Vad fasen... Det jag skrev kom inte fram när jag postade. Gör ett nytt försök. --- Är det den här du menar, Siana? Har inte utforskat den så mycket förren nu. Det jag har använt den till är att lyssna på tag-radiogrejen och läsa bandinfo. Redigerad 17 april, 2007 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Är det någon som har testat Last.fms spelare? Jag testade den nu, den är skithärlig! Du spelar inga låtar på hårddisken, allt är scrobblande. Lyssna på vänners smak, din egen, eller sök på en artist och lyssna på honom och liknande artister. Så fort du lyssnar på en låt får du massa information om både den, albumet och artisten. Rätt skoj att knappa runt också, växla från Frenzans metal till KalleRs indie till Picos brittiska rock. För er som vill testa lite ny musik rekommenderas den. Brukar oftast lyssna på den. Mycket oftare än jag lyssnar på min egen musik. Den är grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Tycker fortfarande spelaren hakar upp sig lite för ofta för att jag sak tycka den är behaglig. Men den spelar rätt skön blandning oftast. Synd också att den ofta spelar fel-taggade låtar, men det gör i och för sig inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Den enda gtasajtaren som jag har Super med nu för tiden är IweX. Desto fler High, dock. Men vi hade ju iallafall Super förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Det är den, Corleone. Den är skitnajz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) Sidan buggar? Usch. Gillar inte att artisterna och låtarna inte stämmer just nu. Har ju inte använt last.fm det senaste...halvåret. (?) Sidan ser normal ut igen. Redigerad 18 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Grattis Dire Straits! #1337: Dire Straits - Money for nothing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Grattis Dire Straits! #1337: Dire Straits Darin - Money for nothing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts