spajdermän Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Hörrö, det verkar faktiskt som att din signatur inte funkar. Jo. Han har lyssnat på den låten två gånger. Den står att han har gjort det två gånger. "So what's the fockin' problem, mate?" (Förlåt, jag kollade på Oasis dokumentären ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Shit, det är fan otroligt. Det finns en kille som heter mr_pontius ( http://www.last.fm/user/mr_pontius/ ) på last.fm.. Och kolla hans avatar! Så jävla grymt, dels på hans namn och på den bilden.. Det hade kunnat vara jag. Fast våran musiksmak är inte så lik, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Har börjat använda Last.fm nu, nackdelen är den att jag skapade konton hos dom för ett bra tag sen, och under tiden har det bara funnits. Kan man på något sätt nollställa räkneverket och ta bort alla låtar man lyssnat på? Det stämmer inte så bra överens med nutiden, så som det ser ut nu. http://www.last.fm/user/RavenE/ Eller jo, nyligen lyssnat på stämmer, men inte allt annat: Overall top artists osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Har börjat använda Last.fm nu, nackdelen är den att jag skapade konton hos dom för ett bra tag sen, och under tiden har det bara funnits. Kan man på något sätt nollställa räkneverket och ta bort alla låtar man lyssnat på? Det stämmer inte så bra överens med nutiden, så som det ser ut nu. http://www.last.fm/user/RavenE/ Eller jo, nyligen lyssnat på stämmer, men inte allt annat: Overall top artists osv. 45 låtar spelade och de flesta på Overall listan har bara 1 lyssnad låt. Du förstår, Overall listan har bara de 50 mest spelade artisterna, så om du lyssnar på annat så kommer dom andra att försvinna tids nog. Tycker det känns väldigt onödigt att reseta bara efter 45 låtar. Däremot hade jag förstått om du hade ett par tusen låtar spelade, då det kan va svårt att "lyssna över" så att säga. Ta mig t.ex. Jag har 6000 låtar spelade av Bob Marley. Det kan bli svårt att få bort honom från listan då jag måste lyssna på 50 andra artister minst 6000 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 45 låtar spelade och de flesta på Overall listan har bara 1 lyssnad låt. Du förstår, Overall listan har bara de 50 mest spelade artisterna, så om du lyssnar på annat så kommer dom andra att försvinna tids nog. Tycker det känns väldigt onödigt att reseta bara efter 45 låtar. Däremot hade jag förstått om du hade ett par tusen låtar spelade, då det kan va svårt att "lyssna över" så att säga. Ta mig t.ex. Jag har 6000 låtar spelade av Bob Marley. Det kan bli svårt att få bort honom från listan då jag måste lyssna på 50 andra artister minst 6000 gånger. Aha, då förstår jag. Men kan man reseta om man vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Settings > Account > Clear data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Settings > Account > Clear data. Ahh, tack. Att du gillar Bob Marley så mkt, kunde jag aldrig tro. Trodde att du var mer åt hårdrock/metal. Redigerad 14 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Ahh, tack. Att du gillar Bob Marley så mkt, kunde jag aldrig tro. Trodde att du var mer åt hårdrock/metal. Allätare och mångsysslare. Vilket liv! Reggae är helt okej, och ja, Boban blev ju pga. sin roll i reggaens populäritet ett självklart guldkorn i min skivsamling. Finns många någolunda kända reggae band, men det är mycket svårare att få tag på än Boban, som alla någongång hört och alla vet vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Allätare och mångsysslare. Vilket liv! Reggae är helt okej, och ja, Boban blev ju pga. sin roll i reggaens populäritet ett självklart guldkorn i min skivsamling. Finns många någolunda kända reggae band, men det är mycket svårare att få tag på än Boban, som alla någongång hört och alla vet vem det är. Jo, kan hålla med om att Reggae är rätt skön musik, ska dra hem några album med Bob nu inatt. Tack för svaren om last.fm också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Har typ BARA lyssnat på The Shins den här veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Min weekly top artists visar att jag har lyssnat på The Shins 58 gånger.. jag är helt säker på att jag inte har lyssnat på den sen senaste veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Den enda gtasajtaren som jag har Super med nu för tiden är IweX. Desto fler High, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 aante "Very Low" "You share a few artists in common, including zentrix, Keane, The Killers, Bloc Party, and Gary Jules." Me... Men! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 "Very Low" "You share a few artists in common, including zentrix, Keane, The Killers, Bloc Party, and Gary Jules." Me... Men! :'( "Very low" är med grå text och inte blå. Förövrigt inte mitt fel att du lyssnar på skitmusik. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 "Very Low" "You share a few artists in common, including zentrix, Keane, The Killers, Bloc Party, and Gary Jules." Me... Men! :'( Jag har iallafall Low Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Grönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Grönt Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Varför? Varför rött eller svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Grönt Greasemonkey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts