Lajnux Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Någon som vet vilket band som har flest spelade låtar, och hur man ser det? The Beatles är det band jag har sett med flest spelade låtar, 36 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Kolla på charts så får du se vem som har spelats mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Kolla på charts så får du se vem som har spelats mest. Men då ser man bara den senaste veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Innan så såg jag en gång på charts de mest lyssnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Gjort om mitt musikarkiv så mycket att jag valde att resetta min last.fm ikväll... Ångrar mig lite, var ett ganska oigenomtänkt val. Allting kunde ju varit som det var innan ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Gjort om mitt musikarkiv så mycket att jag valde att resetta min last.fm ikväll... Ångrar mig lite, var ett ganska oigenomtänkt val. Allting kunde ju varit som det var innan ändå... Hur kommer det sig att du har 2000 spelade låtar ändå? Förresten: Your musical compatibility rating with Zlash is: Super You share many artists in common, including Slagsmålsklubben, Guns N' Roses, Village People, David Hasselhoff, and Red Hot Chili Peppers. ..det lustiga är dock att jag inte ens visste att jag hade en enda Red Hot Chili Pepper-låt på datorn. Kollade efter och hittade en. Och den kan jag inte minnas att jag har lyssnat på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Hur kommer det sig att du har 2000 spelade låtar ändå? Förresten: Your musical compatibility rating with Zlash is: Super You share many artists in common, including Slagsmålsklubben, Guns N' Roses, Village People, David Hasselhoff, and Red Hot Chili Peppers. ..det lustiga är dock att jag inte ens visste att jag hade en enda Red Hot Chili Pepper-låt på datorn. Kollade efter och hittade en. Och den kan jag inte minnas att jag har lyssnat på Dom resettas inte förräns kanske en timme eller 2. Kan dock inte ändra beslutet... "You share many artists in common, including Slagsmålsklubben, Guns N' Roses, Village People, David Hasselhoff, and Red Hot Chili Peppers." Haha, David Hasselhoff och Village People är ju kung. Varför det är Super beror troligtvis mest på SMK... Redigerad 23 mars, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Heja SMK. Edit. Nej, jag har inte ordnat det på något sätt. Kollade bara min sida och upptäckte det. (Om du är seg, jag har spelat SMK 1337 gånger). Redigerad 3 april, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Neeej. Min syrras kille satt här vid datorn och lyssnade på Byz. Sen gick han härifrån. Sen åkte jag, han och pappa och hämtade byggmaterial till våran sommarstuga. När jag kommer hem inser jag att Byz-låtar har scrobblats mellan klockan 13 och 19. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Neeej. Min syrras kille satt här vid datorn och lyssnade på Byz. Sen gick han härifrån. Sen åkte jag, han och pappa och hämtade byggmaterial till våran sommarstuga. När jag kommer hem inser jag att Byz-låtar har scrobblats mellan klockan 13 och 19. :'( [evil laughter]MohahahHA!!![/evil laughter] You just got pwnd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Har inte tänkt på det, men om man lyssnar på Slagsmålsklubben och kollar i "Now playing" så ser man att Kebab är med på top listeners Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 "..och låt nummer 20000 bleeeeeev..." ... Keane - Bend and Break Min favorit-Keane-låt förövrigt. Men det var en ren slump att det blev just den. This message was brought to you by Mr Hasselhoff Productions Inc. Visit http://www.last.fm/user/aante/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 "..och låt nummer 20000 bleeeeeev..." ... Keane - Bend and Break Min favorit-Keane-låt förövrigt. Men det var en ren slump att det blev just den. This message was brought to you by Mr Hasselhoff Productions Inc. Visit http://www.last.fm/user/aante/ jävlar vad du har lyssnat på SMK - Rakade ögonbryn ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Okej jag har nyss börjat med detta,reggat mig , laddat ner programvaran Last.FM. Men ingen av låtarna jag spelar har kommit upp på min "sida". Är det nått jag gör fel då? Kör Med WMP 11. Min användare: http://www.last.fm/user/Juster45/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Okej jag har nyss börjat med detta,reggat mig , laddat ner programvaran Last.FM. Men ingen av låtarna jag spelar har kommit upp på min "sida". Är det nått jag gör fel då? Kör Med WMP 11. Min användare: http://www.last.fm/user/Juster45/ Det står då iaf att du har lyssnat på: Chris Cornell – You Know My Name 6 minutes ago Men har du bockat för WMP-pluginen i last.fm? Eller tvärtom. Bockat för last.fm-pluginen i WMP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Det står då iaf att du har lyssnat på: Chris Cornell – You Know My Name 6 minutes ago Men har du bockat för WMP-pluginen i last.fm? Eller tvärtom. Bockat för last.fm-pluginen i WMP? ja,det verkar funka nu men det synns inte på min lista i signaturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 ja,det verkar funka nu men det synns inte på min lista i signaturen? Jodå. Det syns. Eller förlåt, jag kanske inte ska argumentera med dig...tänkte på din signatur hHeHHEH1!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jodå. Det syns. Eller förlåt, jag kanske inte ska argumentera med dig...tänkte på din signatur hHeHHEH1!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Hörrö, det verkar faktiskt som att din signatur inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Hörrö, det verkar faktiskt som att din signatur inte funkar. inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts