Jump to content

Last.fm och Audioscrobbler

[B][O][T]
 Share

Recommended Posts

Gjort om mitt musikarkiv så mycket att jag valde att resetta min last.fm ikväll... Ångrar mig lite, var ett ganska oigenomtänkt val. Allting kunde ju varit som det var innan ändå... :)

Hur kommer det sig att du har 2000 spelade låtar ändå? :angry:

Förresten:

Your musical compatibility rating with Zlash is:

Super

You share many artists in common, including Slagsmålsklubben, Guns N' Roses, Village People, David Hasselhoff, and Red Hot Chili Peppers.

..det lustiga är dock att jag inte ens visste att jag hade en enda Red Hot Chili Pepper-låt på datorn. :(:)

Kollade efter och hittade en. Och den kan jag inte minnas att jag har lyssnat på :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kommer det sig att du har 2000 spelade låtar ändå? :angry:

Förresten:

Your musical compatibility rating with Zlash is:

Super

You share many artists in common, including Slagsmålsklubben, Guns N' Roses, Village People, David Hasselhoff, and Red Hot Chili Peppers.

..det lustiga är dock att jag inte ens visste att jag hade en enda Red Hot Chili Pepper-låt på datorn. :(:)

Kollade efter och hittade en. Och den kan jag inte minnas att jag har lyssnat på :)

Dom resettas inte förräns kanske en timme eller 2.

Kan dock inte ändra beslutet...

"You share many artists in common, including Slagsmålsklubben, Guns N' Roses, Village People, David Hasselhoff, and Red Hot Chili Peppers."

Haha, David Hasselhoff och Village People är ju kung. :)

Varför det är Super beror troligtvis mest på SMK...

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Neeej. :)

Min syrras kille satt här vid datorn och lyssnade på Byz. Sen gick han härifrån. Sen åkte jag, han och pappa och hämtade byggmaterial till våran sommarstuga. När jag kommer hem inser jag att Byz-låtar har scrobblats mellan klockan 13 och 19.

:'(

[evil laughter]MohahahHA!!![/evil laughter] :)

You just got pwnd :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej jag har nyss börjat med detta,reggat mig , laddat ner programvaran Last.FM. Men ingen av låtarna jag spelar har kommit upp på min "sida". Är det nått jag gör fel då? Kör Med WMP 11.

Min användare: http://www.last.fm/user/Juster45/

Det står då iaf att du har lyssnat på:

Chris Cornell – You Know My Name 6 minutes ago

Men har du bockat för WMP-pluginen i last.fm?

Eller tvärtom. Bockat för last.fm-pluginen i WMP?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor