aikjonas12 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Det fungerar. Jag är medlem på GTAsajten iaf http://www.last.fm/user/JonasW/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Sådär. http://www.last.fm/user/BBear/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Tackar... En sak till, hur får man en snygg lista där det står recently played på? Under Resent Tracks på din sida finns det en länk som heter "Put this on your website/blog" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Under Resent Tracks på din sida finns det en länk som heter "Put this on your website/blog" Ja, men där finns bara fula tycker jag. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Så, jag har en sån skitsak nu, men den funkar inte, hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ja, men där finns bara fula tycker jag. :'( Har du kollat igenom alla? du kan ju trycka på nån länk under dom och få fram flera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Ja, men där finns bara fula tycker jag. :'( Det finns många fler om du väljer "Or, Select a Diffrent Style from the Gallery" Chilli_13: Signatur för stor, åtgärda! Redigerad 24 april, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Så, jag har en sån skitsak nu, men den funkar inte, hur ska jag göra? Vad har du för spelare? Och har du ställt in alla inställningar.. Inte så jävla lätt att veta varför din inte funkar när vi inte har någon information.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Gjorde ett litet tillägg till min lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Gjorde ett litet tillägg till min lista Har du det programmetr så man gör egna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nej, men jag har photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Nu fungerar min. EDIT: Nu ändrade jag min till Love Hina style , det finns ju massa andra typer av "charts skins" så det borde inte vara så omöjligt att göra egna. EDIT2: kanske ska ta denna istället? EDIT3: Man kan få göra sin egen om man blir betalmedlem, men då kan det ju räcka med att lägga till en bild på sidan eller något.. Redigerad 24 april, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nej, men jag har photoshop. Kan man göra sånna i Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nej, men man kan göra bilder i photoshop, om du undersöker min signatur upptäcker du att det är två bilder, en egen och sen last.fm's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nej, men man kan göra bilder i photoshop, om du undersöker min signatur upptäcker du att det är två bilder, en egen och sen last.fm's Oj, först när du sa det så drog jag över så med musen,(dom blir ju uppdelade i två då) då blev en och jaja, sorry.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Tycker ni denna blev ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vad har du för spelare? Och har du ställt in alla inställningar.. Inte så jävla lätt att veta varför din inte funkar när vi inte har någon information.. WMP. Och jag vet inte vad det är för inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Du är helt fel ute katten. Last.fm Player behöver du inte. ladda ner pluginet till wmp och ställ in det rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Yaay! working *pillar ihop passande bild som KalleR's* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts