Siana Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Vad fan...? Mina låtar scrobblas inte längre sen flera dagar tillbaka. :'( Grattis StellHell, förresten, inte bara på födelsedagen men du steg nyss över 60k- strecket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Vad fan...? Mina låtar scrobblas inte längre sen flera dagar tillbaka. :'( Grattis StellHell, förresten, inte bara på födelsedagen men du steg nyss över 60k- strecket. *Sneglar på mitt inlägg på förra sidan, skrivet 4 Mars 2007, 17:29* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Your musical compatibility rating with aante is: Super You share many artists in common, including Slagsmålsklubben, BassHunter, Mange Schmidt, Goldfinger, and Eminem. ..inte för att jag har en aning om när jag lyssnade på Goldfinger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 *Sneglar på mitt inlägg på förra sidan, skrivet 4 Mars 2007, 17:29* Det var ju till det jag gratulerade...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Det var ju till det jag gratulerade...? Det lät som att du ville uppmärksamma honom på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) Det lät som att du ville uppmärksamma honom på det. Jaha, men det gjorde jag inte. Edajt. Join please. http://www.last.fm/group/Since+we+joined+l...ll+very+strange Redigerad 6 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 http://www.last.fm/group/Since+we+joined+l...ll+very+strange*luktar* Nej, men titta, oj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) Jaha, men det gjorde jag inte. Edajt. Join please. http://www.last.fm/group/Since+we+joined+l...ll+very+strange Tbfh så luktar jag inte SÅ illa -- Någon som vet varför Lars Winnerbäck inte är med på vilka artister jag och Stellus lyssnar på? Han är ju först på min och tvåa på Stell's Redigerad 6 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) Min last.fm har inte läst av några låtar på hela dagen.. hur fixar jag det eller är det bara att vänta? Nu började den igen.. Redigerad 7 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 FY fan vad skummt! Tittade lite på 'Neighbours'-fliken och upptäckte en läskig sak .. 6/6 visade neighbours hade Laakso högst upp på sin chart. 6/6 hade jag Super-compatibility med. 6/6 sharade jag Laakso, Arctic Monkeys och The Shins med i Taste-O-Meter. Sjukt läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 FY fan vad skummt! Tittade lite på 'Neighbours'-fliken och upptäckte en läskig sak .. 6/6 visade neighbours hade Laakso högst upp på sin chart. 6/6 hade jag Super-compatibility med. 6/6 sharade jag Laakso, Arctic Monkeys och The Shins med i Taste-O-Meter. Sjukt läskigt. Neighbours är ju till just för det? Att visa folk man har super med, och har man super med dem har de antagligen ungefär, för att inte säga exakt, samma artister på sin chart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) FY fan vad skummt! Tittade lite på 'Neighbours'-fliken och upptäckte en läskig sak .. 6/6 visade neighbours hade Laakso högst upp på sin chart. 6/6 hade jag Super-compatibility med. 6/6 sharade jag Laakso, Arctic Monkeys och The Shins med i Taste-O-Meter. Sjukt läskigt. ...? Det är inte dina grannar, det är personer som delar smak med dig. Redigerad 7 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 ...? Det är inte dina grannar, det är personer som delar smak med dig. Men alla är svenskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Men alla är svenskar? Och kommer från samma plats som du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Tbfh så luktar jag inte SÅ illa -- Någon som vet varför Lars Winnerbäck inte är med på vilka artister jag och Stellus lyssnar på? Han är ju först på min och tvåa på Stell's Så kan det bli för mig med, märkte när jag jämförde med någon så fanns inte Basshunter med fast både jag och han lyssnade på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Och kommer från samma plats som du? Tja, jag sommarjobbade tillsammans med en där jag bor och Vloth bor inte alltför långt härifrån heller. Fast ni har säkert rätt. Blev lite fumbled bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Well, för att göra det ännu mer lustigt, kan jag ta mina 6 "grannar". 6/6 har super med mig 0/6 har Bob Marley som första artist 6/6 har Lars Winnerbäck som första artist 0/6 av mina grannar har lyssnat på Bob Marley Dom ignorerar bobban, och hoppar rakt på min andra placering.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Well, för att göra det ännu mer lustigt, kan jag ta mina 6 "grannar". 6/6 har super med mig 0/6 har Bob Marley som första artist 6/6 har Lars Winnerbäck som första artist 0/6 av mina grannar har lyssnat på Bob Marley Dom ignorerar bobban, och hoppar rakt på min andra placering.. :'( Nejdå, Bob och The Wailers är det som gäller. Dock har jag itne använt min last.fm på ett tag men installerade det idag igen. Men förövrigt så vad innebär "grannar" för det lär ju tine vi vara ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 När jag kikade lite till såg jag att ingen av mina grannar har Winnerbäck alls, han är ju ändå först på min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Scrobbla upp mig i era charts. http://www.last.fm/user/animal-nitrate/ Åtta spelade låtar är kanske inget att komma med, men vänta bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts