spajdermän Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Precis det kag menade. Fast du tog en annan väg. Förstog de sen. Jag blev bara lite frustrerad över att de hela tiden var så enkelt. Nu har jag gått ner 6 placeringar bara för att jag inte har kunnat scrobbla musik på hur länge som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 ... ögongodis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) sds Redigerad 3 maj, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 ... ögongodis. Har du gjort listan själv? i så fall hur orkar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Oj oj oj.. Ett hopp upp på 5 placeringar.. Trots att jag varit sjuk och inte kunnat lyssna på två veckor.. Känns som att man borde tillbringa lite mindre tid framför datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Har du gjort listan själv? i så fall hur orkar du? Woot pratar du om? Det är jag och Qouad som gjort listorna, StellHell har bara klippt ihop dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Woot pratar du om? Det är jag och Qouad som gjort listorna, StellHell har bara klippt ihop dem. Det var jobbigare än jag trode, en satans massa färger hit och dit. Men snyggt blir det och kul med pilarna och sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Mjahaja, jag hade fel Tydligen så har jag en last.fm heter jag. Var kul att kolla igenom vad jag hade lyssnat på senaste året. Your musical compatibility rating with r2dee2 is: Super You share many artists in common, including Dirty Pretty Things, The Libertines, Arctic Monkeys, The White Stripes, and The Killers. Hur printscreenar man bara bilder? Edit2: Detta är riktigt kul ju! Super med R2D2 och KalleR, high med Gtapimpfoolife och Very high med Spam Snuten. Redigerad 3 maj, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Hehehe. Heter saffecool på last.fm Your musical compatibility rating with tweakeli is: Very Low You share a few artists in common, including Green Day, Red Hot Chili Peppers, Gnarls Barkley, Bob Dylan, and Crazy Frog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 http://www.last.fm/Keelroy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 http://www.last.fm/Keelroy Funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Funkar inte. http://www.last.fm/user/Keelroy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 http://www.last.fm/user/Keelroy Ahem. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Hehehe. Heter saffecool på last.fm Your musical compatibility rating with tweakeli is: Very Low You share a few artists in common, including Green Day, Red Hot Chili Peppers, Gnarls Barkley, Bob Dylan, and Crazy Frog. Oj, Crazy Frog och Green Day är sånt som jag lyssnat på kanske 3-4 gånger, så jag förstår att det blir very low. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Oj, Crazy Frog och Green Day är sånt som jag lyssnat på kanske 3-4 gånger Yeah right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Green Day var fyra och Crazy Frog hela åtta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Grattis Niccokick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Har hoppat ner lite efter grafikkortskrashen i Januari, men nu är jag tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Your musical compatibility rating with aante is: Super You share many artists in common, including Slagsmålsklubben, BassHunter, Mange Schmidt, Goldfinger, and Eminem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 2½ vecka sedan jag började lyssna på Lars Winnerbäck, nu är han först på min lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts