Maimstream Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Jag läste faktiskt Då gäller det att vara aktiv på engelska-lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Då gäller det att vara aktiv på engelska-lektionerna. Jag har VG Hur gör jag för att få en sån där signatur egentligen? Edit: Hittade till slut^^ Edit2: Får de ju inte att funka Redigerad 5 februari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Haha, där fick jag igen. Ska komma på något åt dig någongång i framtiden ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Haha, där fick jag igen. Ska komma på något åt dig någongång i framtiden ska du se En garde. http://www.thegtaplace.com/forums/style_emoticons/default/innocent.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nu har jag börjat "scrobbla" igen. MIN LAST.FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Listan stämmer ju inte riktigt Min mest spelade låt är inte Byz - Karatefylla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Har dom ändrat lite på designen? eller inbillar jag mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Har dom ändrat lite på designen? eller inbillar jag mig det. Lite har dom ändrat men mycket är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Jaha, försöker installera om Last p.g.a den inte registrerar låtar så dyker det här upp när jag startar setup-filen? http://img48.imageshack.us/img48/6452/skumtlastfelvu3.png EDIT: Hah, nu funkar det Redigerad 13 februari, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Har dom ändrat lite på designen? eller inbillar jag mig det. Tycker de ändrar mest hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Tycker de ändrar mest hela tiden. Ja det har du rätt i, senaste ut är väl att man kan lyssna på klipp av låtar som folk har på sina listor...eller nytt och nytt kom väl upp i helgen eller nått sånt. Men dom ändrar till det positiva iaf Redigerad 13 februari, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Håll i hatten, för från och med nu finns det inget lugn i stormen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Håll i hatten, för från och med nu finns det inget lugn i stormen.Your musical compatibility rating with kokaiin is: Super You share many artists in common, including Bob Dylan, Bob Dylan and The Band, Johnny Cash, Red Hot Chili Peppers, and In Flames. That's what I'm talkin' bout, bejbeh. Redigerad 14 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 F¤n va jag komemr sjunka sedan jag upptäkte att det finns bra webbradio kanaler på Winamps Shoutchast.. synd att audioscrober inte plockar upp de låtar ssom amn lyssanr på då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Haha, Corleone, du skojade med "kokaiin" va? Kul isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Då gäller det att vara aktiv på engelska-lektionerna. Men även på svensklektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Men även på svensklektionerna.HAHAHAHAHHAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Haha, Corleone, du skojade med "kokaiin" va? Kul isåfall Whaaa? Vad menar du? Jag är blodallvarlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Tycker det är tråkigt att last.fm är så otroligt segt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Mitt last.fm har inte scrobblat nåt av det jag har lyssnat på, på minst en månad. Det fungerar bara om man lyssnar genom deras radio. Ja, jag har installerat om. Jag tror det är nåt fel på wmp, men jag gillar egentligen inte de andra musikspelarna så mkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts