StellHell Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Nästa gång får jag byta färg Linkin park - A place for my head fick den äran. Byta färg? Den röda jävla skiten kan gåoch knulla sig själv, skitfult för satan. Svart FTW! *edit* Kom på att du syftade på listan.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Nästa gång får jag byta färg Linkin park - A place for my head fick den äran. Har alltid kört med svart. Mycket snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Har alltid kört med svart. Mycket snyggare! Läs precis över dig är du bussig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Röd FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Läs precis över dig är du bussig. Jaså jaså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Röd FTW! Håller med. Synd att det inte finns fler färger att välja mellan.. ..förresten.. varför funkar nästan aldrig "See/edit more recent tracks…" ? :'( Redigerad 3 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 ..förresten.. varför funkar nästan aldrig "See/edit more recent tracks…" ? :'( Det gör det aldrig för mig heller. :/ Allt blir bara... vitt... när jag trycker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Har inte kunnat scrobbla nogot po nestan 2 veckor pga trasig dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Det gör det aldrig för mig heller. :/ Allt blir bara... vitt... när jag trycker på det. Bara försöka igen, brukar funka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) En grej jag stör mig rätt mycket på nu är det finns artister och band på min lista som jag aldrig har lyssnat på, iaf inte på min dator, har sökt igenom datorn och den hittar inte en enda fil med dom här banden, hur kommer det sig? och kan man ta bort dom på något sätt? Ni som vill får gärna bli vän med mig http://www.last.fm/user/Danne_eds/ Redigerad 4 februari, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 En grej jag stör mig rätt mycket på nu är det finns artister och band på min lista som jag aldrig har lyssnat på, iaf inte på min dator, har sökt igenom datorn och den hittar inte en enda fil med dom här banden, hur kommer det sig? och kan man ta bort dom på något sätt? Ni som vill får gärna bli vän med mig http://www.last.fm/user/Danne_eds/ Hur addar man vänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Hur addar man vänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 En grej jag stör mig rätt mycket på nu är det finns artister och band på min lista som jag aldrig har lyssnat på, iaf inte på min dator, har sökt igenom datorn och den hittar inte en enda fil med dom här banden, hur kommer det sig? och kan man ta bort dom på något sätt? Ni som vill får gärna bli vän med mig http://www.last.fm/user/Danne_eds/ Your musical compatibility rating with Danne_eds is: High. Wow, en av dom få som jag har High med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Jag kom på i efterhand hur dom artister och band som jag inte har på datorn har hamnat på min lista, det måste vart när jag lyssnade på webradion, kommer inte på något annan lösning än den...har ingen jävla Paris Hilton och Ludacris, George Michael osv på min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Last.fm e ju nere :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Last.fm e ju nere :'( Allt fungerar fint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Den var nere några minuter för underhåll och det hade du också vetat Pixiegnom om du hade läst vad som stod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Synd bara att sidan trots det är lika seg som förut. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Den var nere några minuter för underhåll och det hade du också vetat Pixiegnom om du hade läst vad som stod. Jag läste faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts