Kebab Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Så var det för mig med. Jag installerade om Last.FM då, och sen funkade det igen. Jag har audioscrobbler inbyggt i Foobar, så jag behöver inte det där programmet. Konstigt, de bara slutade scrobblas helt plötsligt igårkväll. Edit: Ehem.. jag hade visst glömt bort att jag bytte lösenord.. och glömt att ändra det i Foobar. Redigerad 27 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Fixat min sån där nu...tror ingen bryr sig ett skit eftersom alla här avskyr black metal http://www.last.fm/user/Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Fixat min sån där nu...tror ingen bryr sig ett skit eftersom alla här avskyr black metal http://www.last.fm/user/Xemtoth I don´t Jag är en allätare så jag lyssnar på det som bjuds Edit: Kollade på din profil, det enda bandet jag kännde igen var Immortal Redigerad 27 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 I don´t Jag är en allätare så jag lyssnar på det som bjuds Edit: Kollade på din profil, det enda bandet jag kännde igen var Immortal Allätare skiter illa, nä, fokusera dig på en grejj så blir du klad hest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Fixat min sån där nu...tror ingen bryr sig ett skit eftersom alla här avskyr black metal http://www.last.fm/user/Xemtoth Your musical compatibility rating with Xemtoth is: Very Low You don’t share any artists in common. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Your musical compatibility rating with Xemtoth is: Very Low You don’t share any artists in common. Misstänkte det den enda som jag har på Very High är Frenzy edit: Your musical compatibility rating with Frenzan is: Very High You share many artists in common, including Silencer, Bathory, Burzum, Immortal, and Shining. Redigerad 28 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Allätare skiter illa, nä, fokusera dig på en grejj så blir du klad hest Äh, snacka skit. Jag är nog en av de största allätarna som finns, och jag är då alltid glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Fixat min sån där nu...tror ingen bryr sig ett skit eftersom alla här avskyr black metal http://www.last.fm/user/Xemtoth Your musical compatibility rating with Xemtoth is: Very Low. Your musical compatibility rating with Xemtoth is: Very Low You don’t share any artists in common. Your musical compatibility rating with KalleR is: Low. Äh, snacka skit. Jag är nog en av de största allätarna som finns, och jag är då alltid glad. Your musical compatibility rating with aante is: Low. Fan, jag har inte "High" med en enda tror jag. Redigerad 28 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Fan, jag har inte "High" med en enda tror jag. Jag har Medium med dig iaf, så du borde nog ha det med mig med. Redigerad 28 januari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Fan, jag har inte "High" med en enda tror jag. Vi två har "Super". Betyder inte det nåt? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Fixat min sån där nu...tror ingen bryr sig ett skit eftersom alla här avskyr black metal http://www.last.fm/user/Xemtoth Your musical compatibility rating with Xemtoth is: Very Low You don’t share any artists in common. Verkar som du bara lyssnar på som sagt black metal, och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Your musical compatibility rating with Xemtoth is: Very Low You don’t share any artists in common. Verkar som du bara lyssnar på som sagt black metal, och inget annat. Jo lyssnar på lite Death metal oxo, som du sade framför allt Black metal, det är min passion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Jag har Medium med dig iaf, så du borde nog ha det med mig med. Höhö vi har High Edit: Tänk er Xemtoth lyssna på Basshunter Redigerad 28 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 För ett tag sen deltog jag i ett frågaformulär och som tack fick jag två månaders subcribtion. Men vad är skillnaden? Förresten, finns det något Last.fm-program till mobilen som laddar upp informationen när man kopplar mobilen till datorn? Det skulle vara bra iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Höhö vi har High Edit: Tänk er Xemtoth lyssna på Basshunter Vafan fick du det ifrån? Redigerad 28 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Vafan fick du det ifrån? har inte lyssnat på nå basshunter Men tänk om du skulle. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Vafan fick du det ifrån? Titta runt lite och så tror jag det var Kebab som hade spelat Basshunter 180ggr eller nåt sånt Skulle ju vara lite kul om en Death metal snubbe sitter och lyssnar på "Vi sitter här i Venten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Titta runt lite och så tror jag det var Kebab som hade spelat Basshunter 180ggr eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Titta runt lite och så tror jag det var Kebab som hade spelat Basshunter 180ggr eller nåt sånt Skulle ju vara lite kul om en Death metal snubbe sitter och lyssnar på "Vi sitter här i Venten" Jag är en Black metal snubbe, inte Death metal snubbe och jag skulle inte ens ha sån musik på datorn, nu går vi ontopic igen <.< edit: Varför syns inte det vad jag lyssnar på last.fm längre? gjort så dem är "taggade" och allt, förstår inte nån som kanske har en aning vad det kvar vara? Redigerad 29 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Nästa gång får jag byta färg Linkin park - A place for my head fick den äran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts