Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) 10 varv bara? Är det bara jag som har sömnproblem och kan lätt ligga 70-90min innan jag somnar Vad är ni som mest spelade band? Själv har jag tydligen Iron maiden 1......Soilwork..........1,412 2......In Flames........1,217 3......Dream Evil.......686 Redigerad 26 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 1......Soilwork..........1,412 2......In Flames........1,217 3......Dream Evil.......686 Här är nån som gillar musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Mina mest spelade band: 1. In Flames 1,562 2. Sonata Arctica 957 3. Machinae Supremacy 898 Your musical compatibility rating with Qouad is: High Your musical compatibility rating with Antefreeman is: High Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Lägger du dig på rygg och somnar på rygg? jag snurrar runt säkert 10 varv innan jag somnar. Nix, jag sover alltid på mage eller på sidan. Men när sladdarna går uppåt, över kudden, så trasslar dom sig aldrig runt öronen eller runt näsan/halsen/kuken/allt annat som finns på kroppen. Och sen ser jag inte meningen med att alla ska spamma deras mest spelade låt/artist. Allt sånt står ju ffs på eran last.fm, så varför skriva det här också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Nix, jag sover alltid på mage eller på sidan. Men när sladdarna går uppåt, över kudden, så trasslar dom sig aldrig runt öronen eller runt näsan/halsen/kuken/allt annat som finns på kroppen. Och sen ser jag inte meningen med att alla ska spamma deras mest spelade låt/artist. Allt sånt står ju ffs på eran last.fm, så varför skriva det här också.. Antar att det är för att underlätta för de andra medlemmarna så att de ska slippa klicka sig in på min Last.fm. Lite tidsbesparande är det ju faktiskt. och spam?? Näe spam skulle jag inte vilja kalla det. Inläggen har mening och är längre än "Tupac". När det börjar bli så att man bara skriver det så är det spam. När det är strukturerat och innehållet har mening ses det väl mer som ett normalt inlägg som de som är intresserade läser och alla andra bara hoppar över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Antar att det är för att underlätta för de andra medlemmarna så att de ska slippa klicka sig in på min Last.fm. Lite tidsbesparande är det ju faktiskt. och spam?? Näe spam skulle jag inte vilja kalla det. Inläggen har mening och är längre än "Tupac". När det börjar bli så att man bara skriver det så är det spam. När det är strukturerat och innehållet har mening ses det väl mer som ett normalt inlägg som de som är intresserade läser och alla andra bara hoppar över. Du fattade precis vad jag menade.. så.. ST.. ..FU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Bob Dylan - 1,896 Bloodhound Gang - 812 zentrix - 795 En salig blandning. Jag har en väldigt spridd smak, det är därför jag har Low med de flesta. Kebab är undantaget - antagligen eftersom vi båda lyssnar mycket på zentrix. Jag och KalleR konstaterade det intressanta faktumet att vi båda hade High med Kebab men Low med varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 3 mest spelade artister 1. Bob Marley | 5,775 2. Lars Winnerbäck | 5,562 3. The Knife | 2,998 3 Mest spelade låtar 1. The Four Seasons – December '63 (Oh What a Night) | 673 2. Ohm – Spoon Me | 561 3. Bob Sinclar – Love Generation | 481 Wow, det tog mig 2 min+ att fixa en ful lista ingen bryr sig om, när det skulle tagit er 2 sekunder att gå in på min last.fm och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Bob Dylan - 1,896 Bloodhound Gang - 812 zentrix - 795 En salig blandning. Jag har en väldigt spridd smak, det är därför jag har Low med de flesta. Kebab är undantaget - antagligen eftersom vi båda lyssnar mycket på zentrix. Jag och KalleR konstaterade det intressanta faktumet att vi båda hade High med Kebab men Low med varandra. Super till och med Och.. jo det var rätt skumt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 3 mest spelade artister 1. Bob Marley | 5,775 2. Lars Winnerbäck | 5,562 3. The Knife | 2,998 3 Mest spelade låtar 1. The Four Seasons – December '63 (Oh What a Night) | 673 2. Ohm – Spoon Me | 561 3. Bob Sinclar – Love Generation | 481 Wow, det tog mig 2 min+ att fixa en ful lista ingen bryr sig om, när det skulle tagit er 2 sekunder att gå in på min last.fm och kolla. Wow det här tar mig några sekunder att tänka ut.. Varför skriva ett inlägg som du anser att ingen kommer bry sig om?? Varför tillverka ett inlägg som är rakt emot det du anser vara rätt och riktigt?? Varför ens bry sig om en sån liten småsak?? (Jag är mycket medveten om att jag själv bryr mi om det. Skyller det på att jag har tråkigt så vad skyller du på??) Och sist av allt.. Varför älskade Romeo Julia?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Varför älskade Romeo Julia?? För att hon bjöd på kön så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Wow det här tar mig några sekunder att tänka ut.. Varför skriva ett inlägg som du anser att ingen kommer bry sig om?? Varför tillverka ett inlägg som är rakt emot det du anser vara rätt och riktigt?? Varför ens bry sig om en sån liten småsak?? (Jag är mycket medveten om att jag själv bryr mi om det. Skyller det på att jag har tråkigt så vad skyller du på??) Och sist av allt.. Varför älskade Romeo Julia?? Varför inte bara låta gtasajten och last.fm gå samman, så när man klickar på ens namn, så kommer man till personens last.fm, då ingen vill se deras vanliga profil, utan bara deras last.fm. Eller varför krångla till det så mycket, varför inte ta bort avatarer och signaturer och låta folks last.fm listor vara där i stället. Det är ju faktist jobbigt att klicka på en länk. Och när vi ändå är igång så kan vi ta bort forumet, och ersätta det med endast denna topcien, då ingen kommer orka läsa andra topicar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Varför inte bara låta gtasajten och last.fm gå samman, så när man klickar på ens namn, så kommer man till personens last.fm, då ingen vill se deras vanliga profil, utan bara deras last.fm. Eller varför krångla till det så mycket, varför inte ta bort avatarer och signaturer och låta folks last.fm listor vara där i stället. Det är ju faktist jobbigt att klicka på en länk. Och när vi ändå är igång så kan vi ta bort forumet, och ersätta det med endast denna topcien, då ingen kommer orka läsa andra topicar heller. Vem nämnde alla andra trådar??? Bara ifrågasatte att du säger att det är onödigt att skriva såna inlägg och sen gör det själv. Leva som man lär.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Vem nämnde alla andra trådar??? Bara ifrågasatte att du säger att det är onödigt att skriva såna inlägg och sen gör det själv. Leva som man lär.... Jag skulle bevisa hur onödigt det var. Och det gjorde jag onekligen. Du snackar om att det ska vara smidigt, men det är bara jobbigare och tar längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Jag skulle bevisa hur onödigt det var. Och det gjorde jag onekligen. Du snackar om att det ska vara smidigt, men det är bara jobbigare och tar längre tid. Jag menade att det vart smidigare för de andra medlemmarna som inte behövde klicka sig in på Last.fm. Det säger väl sig självt att det är smidigare att inte göra något (låta folk gå in på Last.fm och leta upp en) än att göra något (skriva de tre artister man lyssnat på mest i den här tråden). Eller har jag fel i det? Alltså var det inte smidigheten för den som skriver det som ökade utan för de som var intresserade av att läsa det i och med att vi skrev ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 1 Supergrass 1,471 2 Placebo 1,333 3 Mando Diao 1,280 4 The Killers 1,136 5 Stereophonics 1,101 6 Slagsmålsklubben 956 7 Millencolin 775 8 Dirty Pretty Things 768 8 Soulwax 768 10 Kasabian 763 11 The Kooks 648 12 The Decemberists 616 13 White Rose Movement 595 14 Lodger 574 15 Pennywise 567 16 Suede 564 17 The Ordinary Boys 552 18 Ocean Colour Scene 533 19 The Smashing Pumpkins 527 20 Kaiser Chiefs 521 21 Neutral Milk Hotel 517 22 Arctic Monkeys 513 23 The Subways 465 24 Muse 422 25 The Faint 416 26 The Rakes 391 27 The Fratellis 383 28 Hot Hot Heat 368 29 We Are Scientists 366 30 Incubus 363 31 Hard-Fi 361 32 The Dandy Warhols 359 33 The Futureheads 319 34 Boy Kill Boy 315 35 Silverchair 313 36 Billy Talent 298 37 Takida 293 38 Milburn 291 39 zentrix 283 40 Editors 273 41 Infadels 272 42 Bloc Party 268 43 The Holloways 267 44 Maximo Park 258 45 The Bravery 244 46 The Paddingtons 238 47 Foo Fighters 230 48 The Rapture 227 49 R.E.M. 216 50 Maxïmo Park 213 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Jag menade att det vart smidigare för de andra medlemmarna som inte behövde klicka sig in på Last.fm. Det säger väl sig självt att det är smidigare att inte göra något (låta folk gå in på Last.fm och leta upp en) än att göra något (skriva de tre artister man lyssnat på mest i den här tråden). Eller har jag fel i det? Alltså var det inte smidigheten för den som skriver det som ökade utan för de som var intresserade av att läsa det i och med att vi skrev ut det. Man behöver inte leta ett skit. ALLA medlemmar är listade, och det görs med gämna mellanrum, så du behöver bara klicka på ens namn så är man vipps inne på den personens last.fm, och där min vän, har du den personens listor likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Man behöver inte leta ett skit. ALLA medlemmar är listade, och det görs med gämna mellanrum, så du behöver bara klicka på ens namn så är man vipps inne på den personens last.fm, och där min vän, har du den personens listor likaså. Man måste leta efter listan -> Leta upp rätt användarnamn = Arbete. Att bara skumma igenom en sida är lättare.. Du förstår ju vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Jahapp, nu har inte mina låtar scrobblats på mer än ett dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Jahapp, nu har inte mina låtar scrobblats på mer än ett dygn. Så var det för mig med. Jag installerade om Last.FM då, och sen funkade det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts