StellHell Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Nära 50.000 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Kan man någonstans på last.fm se vem som har scrobblat flest låtar? Och vilken artist som har scrobblats allra mest? Edit: OJ! Insåg precis att jag har råkat spela SMK - Rakade ögonbryn ska det vara i.. 13 timmar. Hata mig inte. :'( Redigerad 14 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Tracks played: 50,001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 15 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Congrats BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Tracks played:538 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Edit: OJ! Insåg precis att jag har råkat spela SMK - Rakade ögonbryn ska det vara i.. 13 timmar. Hata mig inte. :'( Pöh, garanterat med flit... ---------------------------- Själv har jag inte lyckats nå 5.000 gränsen än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Pöh, garanterat med flit... ---------------------------- Själv har jag inte lyckats nå 5.000 gränsen än. Nej, trodde jag bara skulle gå ifrån datorn för att äta, men sen gick jag inte tillbaks förrens till kvällen. Man kanske skulle passa på att påminna om att det här faktiskt inte är någon tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Man kanske skulle passa på att påminna om att det här faktiskt inte är någon tävling. Haha, mjo, sant. Men på något sett... så är det ändå någonting som tilldragande med det, och man vill bara ha mer och mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Nej, trodde jag bara skulle gå ifrån datorn för att äta, men sen gick jag inte tillbaks förrens till kvällen. Man kanske skulle passa på att påminna om att det här faktiskt inte är någon tävling. Nej, men det verkar som om du tror det Likaså verkar det som om du tror att mest antalt posts är en tävling *tänker på posten i vardagssnack* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Your musical compatibility rating with aante is: Super You share many artists in common, including zentrix, Slagsmålsklubben, Franz Ferdinand, Mando Diao, and 50 hertz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Maim Plug-inen installeras idag för första gången sedan... Oktober tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Nej, men det verkar som om du tror det Likaså verkar det som om du tror att mest antalt posts är en tävling *tänker på posten i vardagssnack* You're wrong. Your musical compatibility rating with aante is: Super You share many artists in common, including zentrix, Slagsmålsklubben, Franz Ferdinand, Mando Diao, and 50 hertz. Det var inte dåligt. Varför ligger du inte med på "neighbours" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 You're wrong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Tracks played: 999 EDIT: Tracks played: 1,000 Redigerad 21 januari, 2007 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag har suttit och svinlyssnat hur mycket som helst denna vecka, så har inte äns hälften utav allt registrerats på grund utav ogiltiga ID3-tags. Så jag ska ändra mina låga tio timmars musik idag så att jag kan få lite tracks played. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 You're wrong. Jo, ehmm, precis ------------ 8'000+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Märkte att jag har passerat 20,000 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Jo, ehmm, precis Jag tävlar varken i antal posts eller i antalet spelade låtar, det råkar bara vara så att jag sitter vid datorn väldigt mycket nu för tiden. Och när jag sitter vid datorn så lyssnar jag alltid på musik. Och sitter en hel del på forumet. Så är det. http://www.gtastunting.com/forums/style_emoticons/default/icecream.gif --- Jag har spelat 9714 låtar nu. Förresten är både Siana och KalleR Super-kompisar med mig. ...och High med ärrtvå. Redigerad 21 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 ...och High med ärrtvå. Haha, hög med ärrtvå Och så är du Xzibit med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Your musical compatibility rating with aante is: Super You share many artists in common, including Slagsmålsklubben, zentrix, Mando Diao, The Killers, and Rymdkraft. Your musical compatibility rating with r2dee2 is: Very High You share a few artists in common, including Placebo, Dirty Pretty Things, The Killers, Mando Diao, and Slagsmålsklubben. Your musical compatibility rating with Shaped is: Very High You share a few artists in common, including Kasabian, Placebo, The Kooks, Mando Diao, and Hard-Fi. Your musical compatibility rating with oscarw_89 is: Medium You share a few artists in common, including Mando Diao, Slagsmålsklubben, The Killers, Arctic Monkeys, and U2. Your musical compatibility rating with akaast is: Medium You share a few artists in common, including Mando Diao, Arctic Monkeys, Laakso, Red Hot Chili Peppers, and Razorlight. Your musical compatibility rating with nor_adde is: Medium You share a few artists in common, including The Killers, Billy Talent, Muse, Backyard Babies, and Red Hot Chili Peppers. Your musical compatibility rating with Zlash is: Medium You share a few artists in common, including Slagsmålsklubben, U2, Red Hot Chili Peppers, The Offspring, and Dropkick Murphys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts