Jump to content

Last.fm och Audioscrobbler

[B][O][T]
 Share

Recommended Posts

Faktiskt så gör den det. Sigur Rós, som jag lyssnade på för första gången den här veckan, finns lik förbannat med på min Overall :(

EDIT: Stavfel :)

Har också märkt de, men lyssnar jag på en samma låt från ett band 2 ggr så står de att jag bara lyssnat på en låt av den artisten, alltså läggs bara artisten till, inte hur många låter förrän allt annat uppdaters :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också märkt de, men lyssnar jag på en samma låt från ett band 2 ggr så står de att jag bara lyssnat på en låt av den artisten, alltså läggs bara artisten till, inte hur många låter förrän allt annat uppdaters :)
Ja, upplever också det här med vissa band/låtar. Last registrerar inte alla mina låtar heller.

EDIT: Med den här låten funkar det t.ex.

kmeovww3tt.png

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, upplever också det här med vissa band/låtar. Last registrerar inte alla mina låtar heller.

EDIT: Med den här låten funkar det t.ex.

Då är dem låtarna inte rätt taggade, om dom är taggade över huvudtaget?

Och angående Overall-listan, den uppdateras lite när som helst! Men varje veckoslut/börja på nästa vecka uppdaterar den garanterat, om inte Last.fm är slöa som dom brukar vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor