Kebab Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Hur länge har du haft last.fm? Sedan 11 Oktober. Tycker du jag har spelat väldigt några låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jävla kukmätartråd detta alltså.. simpa är värst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jävla kukmätartråd detta alltså.. simpa är värst Hur på sätt då-rå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Mina top artists/tracks uppdateras inte, vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Mina top artists/tracks uppdateras inte, vad beror det på? Vad jag vet så uppdateras dom bara en gång i veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Vad jag vet så uppdateras dom bara en gång i veckan? Ah, trodde overall uppdaterades hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Natten mellan söndag och måndag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Lyckes skaffa de nu på tredje försöket för nån vecka sen, de funkar ju finfint, se bara min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Denna Audioscrobbler. Gör den så mina låtar som jag spelar på Datorn kommer till min Last.Fm profil eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Denna Audioscrobbler. Gör den så mina låtar som jag spelar på Datorn kommer till min Last.Fm profil eller? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ja. Ok Min Profil xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Efter en lång tid med mitt Last.fm som inte fungerat fick jag äntligen igång det efter att ärrtvå hjälpt mig med Foobar. Redigerad 29 december, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Ah, trodde overall uppdaterades hela tiden.Faktiskt så gör den det. Sigur Rós, som jag lyssnade på för första gången den här veckan, finns lik förbannat med på min Overall EDIT: Stavfel Redigerad 30 december, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Faktiskt så gör den det. Sigur Rós, som jag lyssnade på för första gången den här veckan, finns lik förbannat med på min Overall EDIT: Stavfel Har också märkt de, men lyssnar jag på en samma låt från ett band 2 ggr så står de att jag bara lyssnat på en låt av den artisten, alltså läggs bara artisten till, inte hur många låter förrän allt annat uppdaters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Har också märkt de, men lyssnar jag på en samma låt från ett band 2 ggr så står de att jag bara lyssnat på en låt av den artisten, alltså läggs bara artisten till, inte hur många låter förrän allt annat uppdaters Ja, upplever också det här med vissa band/låtar. Last registrerar inte alla mina låtar heller. EDIT: Med den här låten funkar det t.ex. Redigerad 31 december, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Ja, upplever också det här med vissa band/låtar. Last registrerar inte alla mina låtar heller. EDIT: Med den här låten funkar det t.ex. Då är dem låtarna inte rätt taggade, om dom är taggade över huvudtaget? Och angående Overall-listan, den uppdateras lite när som helst! Men varje veckoslut/börja på nästa vecka uppdaterar den garanterat, om inte Last.fm är slöa som dom brukar vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Blääh, nu har den slutat scrobbla låtar igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Blääh, nu har den slutat scrobbla låtar igen? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Nej. Jo för mig. Vad kan det bero på? Det bara slutade helt plötsligt.. Edit: Hahaha, helt plötsligt kom alla låtarna fram på last.fm. Redigerad 2 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jag kan gå med på att min data gick sönder fför 3 dagar sedan men inte 55 som Last.fm påstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts