KalleR Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Qouad: du har väl inte missat att Takida släppte nytt album nyligen? [O][T]: Kör foobar, mp3 och id3-taggar finns kan testa att instalera om pluginet, foobar kommer jag inte instalera om, ett helvet att få rätt sen med moddarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) KalleR:Nope, make you breathe ...visste att dem släppt det men lyssnar på det först nu, tack för påminneslsen BOT:Asså...varför står det 5 låtar? har lyssnat på minst 20 låtar sedan du startade topicen... någon som kan hjälpa mig lite? Redigerad 22 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Vet nån var jag kan hitta lite finare foobar-txt-dokument? Orginal är fult som stryk. [quote name= [ [O) [T)]P-C Tracks played: 466 Redigerad 22 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ok har själv ingen erfarenhet av foobar, har det fungerat förrut så borde det ju gå nu oxå såvida det inte är fel på inställningarna eller att du kanske inte har tillåtit din brandvägg att släppa iväg information? Testa att stäng ned brandväggen o se vad som händer? (Tveksamt, men värt att pröva) Testa annars med WinAmp eller annan spelare bara för att utesluta fel. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Alltså - uppdateras det verkligen? Eller är det bara hur många OLIKA låtar man spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 BOT:Asså...varför står det 5 låtar? har lyssnat på minst 20 låtar sedan du startade topicen... någon som kan hjälpa mig lite? Min har inte heller uppdaterats på länge, det gäller nog alla inte bara oss. Kör RSS feeds på hemsidan och den uppdateras där. Bara att vänta, det kommer nog igång BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Har ingen brandvägg aktiverad och routern har släppt igenom det innan, winamp verkar inte heller funka >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jag får det inte att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jag får det inte att funka. Force connection ska vara ikryssat också tror jag.. Mitt funkar inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Min är inte och har aldrig varit ikryssad, så det är ingen fara. Blues, det ser rätt ut. GTAsajten vs Last.fm 1-0 BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 När jag öppnar konfigurerings grejen (se blues bild) så står det Qouad, men på pass är det 8 stjärnor har aldrig andvänt ett password med 8 tecken i. och ändrar jag envisas den med att ändra tillbaka till 8. Någon som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 När jag öppnar konfigurerings grejen (se blues bild) så står det Qouad, men på pass är det 8 stjärnor har aldrig andvänt ett password med 8 tecken i. och ändrar jag envisas den med att ändra tillbaka till 8. Någon som vet varför? ******** Password 12345678 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 men på pass är det 8 stjärnor har aldrig andvänt ett password med 8 tecken i. och ändrar jag envisas den med att ändra tillbaka till 8. Någon som vet varför? Inte heller någon fara, så är det nog för alla. Iaf är det så för mig, och jag har 10 tecken i mitt lösen. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 ******** Password 12345678 ? 8-) ....menar naturligtvis att mina 10 stjärnor byts ut mot 8 inte det jag skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 System Status (updated 22nd April) Last.fm System Status Submissions Server # The server is currently: OFFLINE - Your plugin will cache tracks to be submitted at a later time. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Hurdå? Har haft samma problem som dig. Men jag är osäker på hur jag gjorde. Kommer på snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag får det inte att funka. Samma här, jag har samma inställningar, låtarna visas där nere i configen, men inte i min sign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Hur ställer man in det i iTunes då? Får den inte att fungera, det finns ingen såndär preferences för mig. Det är ju fan bara såhär. Redigerad 23 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag e med! Men ust nu verkar det som servern inte tar emot mina låtar.. Om man kollar på plugin-program/alternativ så spar den i alla fall låtarna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag e med! Men ust nu verkar det som servern inte tar emot mina låtar.. Om man kollar på plugin-program/alternativ så spar den i alla fall låtarna där. Exakt likadant för mig Help Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts