DrStupid Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 En uppdatering. Vart är jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Heho, jag orkar aldrig lyssna klart på mina låtar. Därför har jag ganska få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Heho, jag orkar aldrig lyssna klart på mina låtar. Därför har jag ganska få. Samma här, men ingen har sett min lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Samma här, men ingen har sett min lista. http://www.last.fm/user/Frenzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 http://www.last.fm/user/Frenzan Obsarvera att Timbuktulåtarna är min systers påhitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Happ då har den slutat räkna tracks played igen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Happ då har den slutat räkna tracks played igen då. Slutade fungera igår kväll också. Sådär halv bra server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/musik_kopiera.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/musik_kopiera.jpg Faktum är att jag knappt hade en tanke på att den liknade din. Och varför ska du bry dig? Jag tyckte det var den stilrenaste listan som fanns. Redigerad 27 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Obsarvera att Timbuktulåtarna är min systers påhitt. Så skyller han ifrån sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Så skyller han ifrån sig! Nä jag står för vad jag lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Samma här, men ingen har sett min lista. Joddla med Siv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Joddla med Siv? Kaj är Gay är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Kaj är Gay är skön. 1 Tony Tuggar Tuggummi 263 2 Knudor på min snålle 228 3 Janne Från Jakan 179 4 Tjuge pågar i Bastun 173 5 Kosovoalban 165 6 Talli Balli Toraban 164 7 Knark i Kongo 160 8 Inte Ens En Kolvastång 151 9 Djuren I Buren 146 10 Uma-Ness från Senegal 144 6:an och 7:an .. Frenzy lyssnar på sånt jasså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Vad är det för lista? Den enda jag lyssnat på är Kay är gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vart är jag då? Du finns med nu Om det finns några andra som inte står med så säg till! Ni får gärna posta uppdatering på listan, men den måste stämma! PS, det räcker med en uppdatering per dag. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Vad är det för lista? Den enda jag lyssnat på är Kay är gay. Den fanns i Joddla med Siv Har spelet 4 och de e något fel på min :'( Redigerad 28 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Men ta bort listan på förstasidan. Folk kommer bara spamlyssna och låta sin Winamp eller annat stå på över natten, för att komma högre upp. Det är typiskt GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Men ta bort listan på förstasidan. Folk kommer bara spamlyssna och låta sin Winamp eller annat stå på över natten, för att komma högre upp. Det är typiskt GTAsajten. Sant. Men det är ändå kul med en liten lista, tycker jag. Jag vet inte hur det är med dig men jag bryr mig inte om personer spamlyssnat och har fler tracks played än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Sant. Men det är ändå kul med en liten lista, tycker jag. Jag vet inte hur det är med dig men jag bryr mig inte om personer spamlyssnat och har fler tracks played än mig. Word på det. Jag tycker bara det är kul att ha en lista så man slipper klicka på allas listor för att se hur många dom lyssnat på. Och Pimpen.. Visst, en del kommer ha på musik 24/7 för att komma upp men andra lyssnar faktist på musik så mycket.. Jag har på min dator 24/7 och har musik på så jag hör den var jag än är i mitt hus.. Lyssnar också på musik när jag sover.. Så blir i princip 24/7 för min del, utan att jag spamlyssnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts