[B][O][T] Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Redigerad 31 december, 2012 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Visar inga för mig :S Men det visas om jag kolla på plug-in'en genom winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Det finns ju även en GTAsajten grupp. Här är mitt konto iallfall. Redigerad 22 april, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 http://www.last.fm/user/akaast/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nu funkar det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Yihaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jag får det inte och funka. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Jag får det inte och funka. :'( Vad får du inte att funka, Har du registrerat dig? har du laddat ner plug-in'en? har du konfigurerat den? har du kolla på sidan för ditt konto och kopierat rätt kod? Följ frågorna och säg hur långt du kommit jag har en liten fråga, hur ofta gör programmet en update på listan? Redigerad 22 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Kan inte ha detta eftersom jag har en familjedator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jag tänkter börja använda detta... Men det finns ett litet problem.. All pop, hiphop och andra grejer är inte vad jag lyssnar på. Det är min systers. Tyvärrså fattar inte hon att hon inte ska använda winamp när hon lyssnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Jag tänkter börja använda detta... Men det finns ett litet problem.. All pop, hiphop och andra grejer är inte vad jag lyssnar på. Det är min systers. Tyvärrså fattar inte hon att hon inte ska använda winamp när hon lyssnar. Du kan ta bort det.. HÄR ÄR MIN, SKAFFADE DEN I SOMRAS! Qouad Det fins en traclista som uppdateras efter varje låt du lyssnar på. Det finns en veckolista som uppdateras efter varje vecka, den visar vilak låtar och band man lyssnat mest på senaste veckan. Det finns en bandlista som uppdateras varje dag, den visar vilka band/artister man lyssant på mest. Sedan finns det en annan tracklista som visar vilka låar man lysnat på mest gånger, uppdateras också varje dag. Redigerad 22 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Qouad Det fins en traclista som uppdateras efter varje låt du lyssnar på. Det finns en veckolista som uppdateras efter varje vecka, den visar vilak låtar och band man lyssnat mest på senaste veckan. Det finns en bandlista som uppdateras varje dag, den visar vilka band/artister man lyssant på mest. Sedan finns det en annan tracklista som visar vilka låar man lysnat på mest gånger, uppdateras också varje dag. Hur exakt hittar jag den som updateras efter varje låt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Du kan ta bort det.. Hurdå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tror ingen bryr sig om vad jag lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Audioscrobbler har slutat skicka upp låtarna för mig. vet ej varför. men men... http://www.last.fm/user/KalleR/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jag tänkter börja använda detta... Men det finns ett litet problem.. All pop, hiphop och andra grejer är inte vad jag lyssnar på. Det är min systers. Tyvärrså fattar inte hon att hon inte ska använda winamp när hon lyssnar. Samma här Typ en massa Cypress Hill och skit på min lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Samma här Typ en massa Cypress Hill och skit på min lista. Ja jag blir fan lack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tror ingen bryr sig om vad jag lyssnar på. Se det bara som en kul grej då? @KalleR:Takida, mitt favoritband för knappt ett år sedan *letar reda på gammla låtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Redigerad 31 december, 2012 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts