Lajnux Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jag skulle vara mycket tacksam om någon kunde skicka en länk till en hemsida där jag kan ladda hem fanspeed. Ni vet där man kan se hur hög tempratur datorn har. Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 .....datorhjälpstråden Ladda ned speedfan här BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Är det så jävla svårt att förstå att man ska skriva i datorhjälpstråden? Du har ju redan skrivit där en gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Är det så jävla svårt att förstå att man ska skriva i datorhjälpstråden? Du har ju redan skrivit där en gång. Chilla för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Just det ! Lyssna på pKz. Det är ju aldrig någon som svarar på vad man frågar där.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Just det ! Lyssna på pKz. Det är ju aldrig någon som svarar på vad man frågar där.. Bullshit. GiZmo svarade på din fråga efter bara några minuter. Dög inte min länk till Speedfan förresten? Som jag gav i tråden du skapade 4 MINUTER efter du skrivit i Datorhjälpstråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Bitchslap. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts