P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Generalliserande funderingar om hur en kvinnas vardagstankar och känslor levs, har givetvis tagit aktion in my brain. Viljan att byta kön är dock obefintlig. Jag skulle inte klara mig utan min penis. Tjejer kan tillfredställa sig själva också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tjejer kan tillfredställa sig själva också I och för sig, men då det gäller tillfredställande av penis är jag konservativ... Det lät nästan "gay". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tjejer kan tillfredställa sig själva också Men vi män har det mycket lättare för oss när det gäller personlig träning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vote:Nej, Jag har aldrig funderat på könsbyte Jag är nöjd med att ha kuk och platt bröst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Har aldrig funderat på något sådant.. sjukaste undersökningen på länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Som några sa så var det dåliga svarsalternativ: 1. 'Ja, jag funderar på ett könsbyte.' 2. 'Ja, jag har funderat på ett könsbyte.' 3. 'Nej, jag har aldrig funderat på ett könsbyte.' Fan, ettan och tvåan är ju i princip likadana bara att tvåan tänkte man för en minut sen (funderade) och svarsalternativ ett så tänker man på det nu. Det borde vart så här: 1. 'Jag har gjort ett könsbyte.' 2. 'Jag kommer att göra ett könsbyte.' 3. 'Jag har funderat på det.' 4. 'Nej, men jag har funderat på hur det skulle vara att vara tjej/kille.' 5. 'Nej, aldrig. Är nöjd med mitt kön.' EDIT: Och det måste vara fan så jobbigt att vara tjej. Mens, graviditet, tamponger och skit, man får bröst som visar att man då är i puberteten. Och massa andra. Redigerad 23 april, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ptja, det beror på hur du menar. Klart jag har funderat på hur det är att vara tjej och jag kom fram till att man aldrig skulle ha tråkigt, nämn en gång ni skulle ha tråkigt med bröst. Precis. Hehe LOL Håller me där, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Meh, liksom tjejer har det ju så jävla lätt med allt. Minus mensen och sminket då. Och att föda barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Nej jag skulle verkligen inte vilja gå igenom ett könsbyte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ja, jag har funderat på det i pubertal ponera att-bemärkelse. Nej, jag har absolut inte övervägt saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ja, jag har funderat på det i pubertal ponera att-bemärkelse. Nej, jag har absolut inte övervägt saken. Same, sjuk topic btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Kanske för en dag... och prata tjejsnack och leka "Äkta eller pushup" med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nej. Fast jag måste säga att livet skulle vara MYCKET lättare som tjej. .ord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Och att föda barn... Att ha ett liv växande i en kropp i 9 månder, gör det jävligt unikt att vara kvinna. Födandet är ingenting, om man tänker på att det är ngt väldigt fint man får efteråt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts