the-copy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Visst har jag funderat! Fast kanske mer... drömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Haha, ne aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Varför görs det så konstiga undersökningar med dåliga alternativ. Finns ju värre än denna iof Skulle vart intressant att veta om de som röstat Ja, Jag har funderat på könsbyte oxå gjort det det framgår ju inte nu.... Snart görs det väl undersökningar om typ: Blundar du när du cyklar? Ja, men endast om jag har hjälm på mig Ja, men bara då jag har en grön tröja på mig Ja, ibland Ja, men inte så ofta Ibland, på övergångställen Nej, men skulle gärna göra Nej, då ser man ju inget Nej, men ibland Ni förstår..... BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 True 'dat, bottis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 [O][T],Apr 22 2006, 13:24] Varför görs det så konstiga undersökningar med dåliga alternativ. Finns ju värre än denna iof Skulle vart intressant att veta om de som röstat Ja, Jag har funderat på könsbyte oxå gjort det det framgår ju inte nu.... Snart görs det väl undersökningar om typ: Blundar du när du cyklar? Ja, men endast om jag har hjälm på mig Ja, men bara då jag har en grön tröja på mig Ja, ibland Ja, men inte så ofta Ibland, på övergångställen Nej, men skulle gärna göra Nej, då ser man ju inget Nej, men ibland Ni förstår..... BOT Enligt undersökningar när en människa gör ett sånt här exempel så är det dom som faktiskt vill göra detta(till 99.9%) men är rädda för hur dess omgivning skulle reagera på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Aldrig. Jag vill inte bli en shemale En shemale är en kvinna som har påbörjat ett könsbyte till man, men har bara börjat med att byta utt könsorganet och inget mer. Shemales är personer som inte riktigt är nöjd med nått kön, utan kör båda könen på samma gång typ ni fattar hoppas jag (typ en penis, bröst, tjejens ansikte och kroppsform) OT nu. Nej jag har aldrig funderat på det, är nöjd med den jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Kommer inte ens på frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej förfan, skulle inte vilja vara en kvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 En shemale är en kvinna som har påbörjat ett könsbyte till man, men har bara börjat med att byta utt könsorganet och inget mer. Nej, det är väl en man som har genomgått en hormonbehandling men inte bytt ut själva "känsorganet"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej, det är väl en man som har genomgått en hormonbehandling men inte bytt ut själva "känsorganet"? Alldeles riktigt. En tjej med penis alt. en kille med kvinnligt utseénde och bröst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej? Medelåldern på det här forumet är 15-16. Dem flesta är knappt medvetna om sin sexuella läggning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej? Medelåldern på det här forumet är 15-16. Dem flesta är knappt medvetna om sin sexuella läggning. Borde man inte vara det vid 15-16 års ålder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Aldrig funderat på könsbyte, men funderat på hur det är att vara tjej ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ptja, det beror på hur du menar. Klart jag har funderat på hur det är att vara tjej och jag kom fram till att man aldrig skulle ha tråkigt, nämn en gång ni skulle ha tråkigt med bröst. Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej. Visst har man när man yngre tänkt "Fan va coolt att vara tjej då kan man vara i deras omkläddningsrum utan att dom bryr sig" men jag skulle inte vilja bytta kön...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ptja, det beror på hur du menar. Klart jag har funderat på hur det är att vara tjej och jag kom fram till att man aldrig skulle ha tråkigt, nämn en gång ni skulle ha tråkigt med bröst. Precis. Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ptja, det beror på hur du menar. Klart jag har funderat på hur det är att vara tjej och jag kom fram till att man aldrig skulle ha tråkigt, nämn en gång ni skulle ha tråkigt med bröst. Precis. Meh, liksom tjejer har det ju så jävla lätt med allt. Minus mensen och sminket då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Generalliserande funderingar om hur en kvinnas vardagstankar och känslor levs, har givetvis tagit aktion in my brain. Viljan att byta kön är dock obefintlig. Jag skulle inte klara mig utan min penis. Redigerad 22 april, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts