Maimstream Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Som ni ser så handlar frågan om könsbyte, jag är bara intresserad på att få veta om det finns några här som har funderat eller funderar på könsbyte. Vote: Nej. Jag är nöjd med mig själv (vad andra än säger eller gör). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jag skulle aldrig kunna tänka mig vara en tjej eller en kvinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Öh, nej. Keff poll för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Öh, nej. Keff poll för övrigt. Jag såg Wallemarts bild i dagens lol, och då tänkte jag på alla dom som vill byta kön, och det kanske finns nån pojkflicka här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vote: Ja, Jag funderar på könsbyte Fast jag menade nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Ja, jag vill bli kvinna. Nej. Fast jag måste säga att livet skulle vara MYCKET lättare som tjej. Redigerad 22 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ska de inte finnas ett alternativ Ja, jag har gjort de ochså? Vote: Nej, har aldrigt funderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Såg en dokumentär för ett tag sedan om det där. Och efter dokumentärer funderade jag på varför folk gjorde det. Om de lite skruvade eller om de verkligen är födda i fel kropp. Vote: Ja, Jag har funderat på könsbyte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Aldrig. Jag vill inte bli en shemale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Aldrig. Jag vill inte bli en shemale Det är något helt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nepp. Jag vill vara kille/man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Nej. Börjar må illa bara jag tänker på det Redigerad 22 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Aldrig i livet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej, faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej, aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej...tankar om hur det skulle va kanske jag har haft men jag har aldrig seriöst funderat över att göra det. ganska vidrigt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Näver, trivs bra i min kropp så som den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Svarsalternativen är lite konstigt formulerade för funderat på det har nog alla gjort däremot kanske inte funderat på att göra det. Men jag antar att du menar om man har funderat på att byta kön själv och det har jag inte. Jag är helt nöjd med att vara kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vote: Nej, jag har aldrig funderat på könsbyte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts