felshoe Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag har precis köpt en Sony Ericsson Z530i, och den är bra. Du kan välja mellan den, eller en exakt likadan telefon, enda skillnaden är att den andra är en walkmanmodell, och där får du med Usbkabel, 256mb minneskort och sånt, det får man inte till z530i. Det är rn bra mobil däremot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har en Siemens A55. Den har hållit länge, länge. Har tappat den tusen och åter tusen gånger, men den är gwym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har en Siemens A55. Den har hållit länge, länge. Har tappat den tusen och åter tusen gånger, men den är gwym. Jag har en A50, som reserv-reserv mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Mitt bästa tips: KÖP INTE SAMSUNG!! de är de sämsta som finns, min nya fick vattenskada eller nåt utan att riktigt nudda vatten, den ringer folk av sig själv, ändrar tonarter och hastighet på melodier och när man ringer nån så "låter det som jag är väldigt långt borta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Mitt bästa tips: KÖP INTE SAMSUNG!! de är de sämsta som finns, min nya fick vattenskada eller nåt utan att riktigt nudda vatten, den ringer folk av sig själv, ändrar tonarter och hastighet på melodier och när man ringer nån så "låter det som jag är väldigt långt borta" ...och de är faktiskt rätt dyra om man jämför med t.e.x. en likvärdig Sony Ericsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Mitt bästa tips: KÖP INTE SAMSUNG!! de är de sämsta som finns, min nya fick vattenskada eller nåt utan att riktigt nudda vatten, den ringer folk av sig själv, ändrar tonarter och hastighet på melodier och när man ringer nån så "låter det som jag är väldigt långt borta" Bara för att du fick ett måndagsexemplar kan du inte fördöma hela märket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 1580:- där jag kollar. Godfather: Jag är inte ute efter en portabel hårddisk. Utan moms ja, blåsta jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Någon som har en Sony Ericsson W550i? Det är så jäkla svårt att välja telefon nu än förr, nu finns det ju mängder av olika modeller hit o dit! Hmmm ja det blir nog en sån här iallafall....ganska kräsen av mig när det gäller utseende o design och denna telefon tilltalar mig BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Utan moms ja, blåsta jävel. Vem är så blåst att den betalar momsen på dyra prylar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Vem är så blåst att den betalar momsen på dyra prylar? De som inte kan dra av den. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Vem är så blåst att den betalar momsen på dyra prylar? Dem som inte "får" betala utan. Aka. UD-snubbar som bor utomlands ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Sony Ericsson K750i. Utsedd till årets mobil. Har ej Mp3funktion. Men man kan ju ändå lägga in MP3låtar via datorn och spela upp dem i mobilen. Mobilen är "candybar-modell" och kostar.. Jag vet inte. Men kostade ~2300 på Telia i sommras. Lär ju vara billigare nu. Redigerad 25 november, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Har en sån ligger på posten, ska bara fixa pengarna ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Sony Ericsson K750i. Utsedd till årets mobil. Har ej Mp3funktion. Men man kan ju ändå lägga in MP3låtar via datorn och spela upp dem i mobilen. Mobilen är "candybar-modell" och kostar.. Jag vet inte. Men kostade ~2300 på Telia i sommras. Lär ju vara billigare nu. Hur menar du att den inte har mp3funktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Hur menar du att den inte har mp3funktion? Jag vet inte. Men det står inte "Mp3" på lådan. Den stödjer alltså Mp3 men har ingen speciell funktion för det. K750i - En Anal mobil med bra kamera! K750i - En söt candybar med bra kamera! K750i - En hård mobil med bra kamera! Redigerad 25 november, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tired off Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Mitt tipps skulle vara att du köper en Sonyericsson w850i mycket bra mobil har själv en och fungerar alldeles utmärkt nu har dom sänkt dom också så man kan få en för cirka 3500 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Det enda tipset är att köpa en liten telefon som inte har onödiga funktioner, som kostar under 2k. Finns ingen mening att ha något annat i dagsläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag tycker att min k800i är bra... så det är mitt tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 K750i - En Anal mobil med bra kamera! Anal mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag ska få en W850i julklapp går bara med jobbets telefon, vanligtvis har jag jobbets + min egen, men just nu är det bara jobbets då joysticken på min gamla K750i gick sönder... W850i känns bra tycker jag och den jag kollade på min kompis verkade den väldigt najs... förresten är det bara jag som inte tycker om w950i? hatar den, kan knappt titta på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts