spajdermän Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Stor skillnad ? Designen, som jag själv tycker är snyggare på w800i och att w810 inte har joystick.. du gör ett bra val med w800i . har själv den. Joysticken på dom går ju sönder efter en månad typ. Visst, man får ut det på garantin men det är ju drygt å lämna in den jämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Joysticken på dom går ju sönder efter en månad typ. Visst, man får ut det på garantin men det är ju drygt å lämna in den jämt. Fattar inte vad ni gör för fel? Eller du kanske inte snackar om egna erfarenheter? Hade en P300 från julen 02 tills förra veckan. Och joysticken på den fungerar lika bra som den gjorde då.. Så att joystick är jättemycket dåligare än styrplatta är bluff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Fattar inte vad ni gör för fel? Eller du kanske inte snackar om egna erfarenheter? Hade en P300 från julen 02 tills förra veckan. Och joysticken på den fungerar lika bra som den gjorde då.. Så att joystick är jättemycket dåligare än styrplatta är bluff. Har ingen själv men alla som jag känner som har en sony ericsson med joystick lämnar ju in den skit ofta. Redigerad 22 april, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Skaffa Motorola. Dom är billiga. Eller gör som jag och försök göra ett kap. Jag köpte min Motorola V1050: http://sell.ttx.com.cn/shouji/motorola/v1050/04.jpg För 1800 kronor (kontantkortsmobil). Närmsta jämförbara mobil kostade 4000 på de stället jag köpte (vodafone), men modellen var utgående, vilket sänkte priset till 2500. Sen var det skyltexemplaret jag fick, vilket sänkte priset till ynkliga 1800... Och den har ALLT. 3G, MP3, videokamera, och en massa annat jag inte minns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Skaffa Motorola. Dom är billiga. Eller gör som jag och försök göra ett kap. Jag köpte min Motorola V1050: http://sell.ttx.com.cn/shouji/motorola/v1050/04.jpg För 1800 kronor (kontantkortsmobil). Närmsta jämförbara mobil kostade 4000 på de stället jag köpte (vodafone), men modellen var utgående, vilket sänkte priset till 2500. Sen var det skyltexemplaret jag fick, vilket sänkte priset till ynkliga 1800... Och den har ALLT. 3G, MP3, videokamera, och en massa annat jag inte minns. Antar att den inte hade 512 mb minne.. och 2 pixel kamera? Redigerad 22 april, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Det jag tycker att man ska tänka på är vad man vill använda mobilen till : tex jag skulle inte rekomendera mormor att köpa nyaste sony ericsson för fem tusen bara för att den är ny : du kan spara stora pengar på sånt Om du ska skaffa en kamera mobil eller musik mobil så är det nästan ett måste att ha memory stick så att du enkelt kan flytta musik/bilder till och från mobilen Själv har jag en k750i och är nöjd med den men det är dock bara 64mb memory stick i den så jag rekomenderar att du köper nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Men om man ändå köper en ny kan de alltid vara roligt med lite funktioner att pilla med när man t.ex sitter på tåget.. buss osv. Tips:köp en psp för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Det jag tycker att man ska tänka på är vad man vill använda mobilen till : tex jag skulle inte rekomendera mormor att köpa nyaste sony ericsson för fem tusen bara för att den är ny : du kan spara stora pengar på sånt Om du ska skaffa en kamera mobil eller musik mobil så är det nästan ett måste att ha memory stick så att du enkelt kan flytta musik/bilder till och från mobilen Själv har jag en k750i och är nöjd med den men det är dock bara 64mb memory stick i den så jag rekomenderar att du köper nytt Bah! Din lyckost! Själv sitter man på 12,5mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 LOL Den som spar han har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Fan va coolt, finns det såna? Förresten, är inte så gott som alla tidningar mobila? Svar ja, http://www.mobil.se is teh shit. Har ca. varje nummer från 1999 Förlåt för sär skrivningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tips:köp en psp för det. Är väl lite onödigt att köpa 2 saker när man kan ha allt i en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Joysticken på dom går ju sönder efter en månad typ. Visst, man får ut det på garantin men det är ju drygt å lämna in den jämt. Baaah, snackar du om w800i eller? Hur fan använder du en mobil om du pajar joysticken på en månad? har haft min i tre månader snart och det är fortfarande som ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Antar att den inte hade 512 mb minne.. och 2 pixel kamera? Inte som standard. Fick köpa till extra för lite småpengar (300 kr + 1800 kr är mindre än 4500kr). Som sagt, fynda fynda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Någon som har en NOKIA 3220 ?? Har funderat på att köpa den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) *BUMP, lol* Ska köpa ny mobil efter jobbet. Kommer förmodligen bli en Sony Ericsson K510I. Kollade mobilen på Pricerunner och Gogglade den, den fick bra omdömme på de ställen jag kollade. Vad tycker ni? Nät TrippelBand GSM 900 / 1800 / 1900 3G Nej EDGE Nej GPRS Ja WAP Ja Data/Fax Ja Modem Ja Vibrator Ja Polyfoniska ringsignaler Ja Röststyrning Ja Högtalarfunktion Ja Inspelningsfunktion Ja Färgdisplay Ja (262 000 färger) Displaystorlek 128 x 160 pixlar, 101x80 pixlar extern Digitalkamera Ja, 1280 x 1024 pixlar, 4x digital zoom Fotolampa Ja Spela in videosekvenser Ja Videosamtal Nej MMS Ja Email Ja Kalender Ja Javastöd Ja IR Ja Bluetooth Ja Utbytbara skal Ja Radio Nej MP3-funktion Ja Internminne 28MB Minneskort Nej Standby (original batteri) 360 timmar Taltid (original batteri) 6 timmar Storlek (BxHxD) 101 x 44 x 17 mm Vikt 90 gram Garanti 2 år Redigerad 3 augusti, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 *BUMP, lol* Ska köpa ny mobil efter jobbet. Kommer förmodligen bli en Sony Ericsson K510I. Kollade mobilen på Pricerunner och Gogglade den, den fick bra omdömme på de ställen jag kollade. Vad tycker ni? Vad kostar detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Den är fin men det är väldigt lite minne i den. Och så hade den inte minneskort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) 1580:- där jag kollar. Godfather: Jag är inte ute efter en portabel hårddisk. Redigerad 3 augusti, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Är Qtek s200 en bra telefon för 4000:-? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Använder en Sony Ericsson (K300i tror jag det var) och är nöjd med den självklart. Kanske borde ta en titt? ^^ Dock har den VGA kamera, men jag använder mobiler mest för bara kontaker, ringande och sånt, inte liksom surfa runt på internet och chatta etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts