PlusFourtyFour Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Tänkte fixa en ny mobil.. Så tänkte se om ni har några bra sidor.. Hade tänkt mig comviq kompis abonnemang.. Behöver inte vara världens bästa eller nyaste.. Men iallafall färgskärm, kamera och MP3. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Kolla på elgiganten.se ganska enkelt att navigera där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag har en Samsung E730 med de funktioner du frågar efter och är mycket nöjd med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Sony Ericsson Z530i Billig musik "öppna-stäng-mobil" Den har utbyttbar skal, Memory Stick och Bluetooth http://www.webhallen.com/prod.php?id=56460 Jag ska själv köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Memory Stick Micro, ja. Duo ska det vara. Edit: Finns många fina mobiler med de egenskaper du söker. Köp en Mobil tidning och slå upp guiden, där ser du massor av mobiler och dess funktioner. Sen beror det om du är villig att betala en peng för en mobil med kvalité eller en liten mindre slant för en risigare mobil. Redigerad 22 april, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 ...Köp en Mobil tidning och slå upp guiden... Fan va coolt, finns det såna? Förresten, är inte så gott som alla tidningar mobila? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Sär skrivning For. The. World.! Jag tror du menade en Mobiltidning. Redigerad 22 april, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 3 har billiga erbjudande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Om du har råd: Sony Ericsson w800i/w810 Garanterar att du blir nöjd. (Enda skillnaden är designen och ca 100 kronor, samt att 800 har joystick medans 810 har knappar som är mer hållbara.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Sär skrivning For. The. World.! For the win? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 K790i har inte kommit ut ännu men du ska köpa den !!! Digital Cyber Shot™-stillbildskamera. Och mobiltelefon. Nu är den här. En Cyber Shot™-digitalkamera och en liten och sofistikerad EDGE-mobiltelefon – allt i ett. Öppna bara linsskyddet så kan du börja fota direkt. Ta med K790i så har du en 3,2-megapixelkamera med autofokus, inbyggd xenonblixt samt bild- och videostabiliseringsfunktion redo för alla tillfällen, när som helst. Och en EDGE-telefon för att dela med dig av dina bilder. Direkt. K790i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Kolla på Tre . Själv har jag en bra mobil där med abonemang. Kolla efter 3 bomben och läs lite om den. Riktigt billigt. Kostar endast 169 kr i månaden och då får du ringa för 69 kr av dom. Men om du ringer för mera så får du ju betala en gnutta mer . Men jag tycker att det är värt det. Det är bra mobiler du köper. Mobilerna kostar drygt 4000 kr om du ska ha med kontantkort men endast 1800 kr om du har abonemang för att du betalar 100 kr till mobilen i månaden i 18 månader. Hoppas du får någon nytta av det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tack alla.. Har bestämt mig för en w800i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tack alla.. Har bestämt mig för en w800i No 810:an är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 W800i har jag också, jävla nöjd med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Köp bara nån. Huvudsaken är väl att man kan ringa på den, för det är ju trotts allt en telefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Köp bara nån. Huvudsaken är väl att man kan ringa på den, för det är ju trotts allt en telefon. Men om man ändå köper en ny kan de alltid vara roligt med lite funktioner att pilla med när man t.ex sitter på tåget.. buss osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 W800i har jag också, jävla nöjd med den. Jag med, har aldrig ångrat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 No 810:an är bättre Stor skillnad ? Designen, som jag själv tycker är snyggare på w800i och att w810 inte har joystick.. du gör ett bra val med w800i . har själv den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jag hade en w800i men sålde den idag. Nu har jag köpt en samsung X660. Verkar vara helt ok om man inte vill ha massa extra funktioner. Men jag var också mkt nöjd med min W800i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts