Invictus Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Fick just mitt Dragon Quest VIII Demo till PS2 med posten, Man får testa på 3 timmar i story mode och 3 timmar battle mode Tänkte att någon annan som gillar rpg kanske också är intresserad av detta demo det är bara att beställa det genom att fylla i den här: http://www.square-enix-europe.com/fanzone/...mo/en/index.htm Spelet verkar riktigt mysigt btw kommer nog köpa det när jag skramlat ihop lite mer pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Nu har jag också beställt det . Hur lång tid tar det innan det kommer? Edit: En fråga till: När man har spelat i 3 timmar, kan man då börja om igen och spela 3 timmar till? Redigerad 21 april, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Har redan demot ifrån the Officiall Playstation 2 Magazine. Måste säga att spelet är riktigt mysigt och bra! Edit: Fast på det demot som jag fick ifrån tidningen så spelar man 1 timme på story mode och 1 timme på battle mode. ^^ Redigerad 21 april, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vad händer efter 3 timmar? Sprängs skivan eller kan man köra om demot igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Det går så klart att spela om hur mycket man vill, men man kan bara spela i sträck 3 timmar innan demotiden tar slut. Tog ca 1 och en halv vecka innan jag fick hem den i postlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Tänk om man snabbar sig utav bara helvete och hinner klara spelet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Tänk om man snabbar sig utav bara helvete och hinner klara spelet ! Haha du kan ju alltid prova, men det kan bli lite svårt med tanke på att spelet sägs hålla i sisådär 80 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Haha du kan ju alltid prova, men det kan bli lite svårt med tanke på att spelet sägs hålla i sisådär 80 timmar. Ojj! Men om man övar och övar och blir jätte bra och så trycker man förbi alla mellansekvenser och prat. Fast det går nog inte ändå . Edit: Är hela spelet med på skivan bara att det är en spärr efter 3 timmar? I så fall kan man kanske fixa lite . Redigerad 21 april, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Ojj! Men om man övar och övar och blir jätte bra och så trycker man förbi alla mellansekvenser och prat. Fast det går nog inte ändå . Edit: Är hela spelet med på skivan bara att det är en spärr efter 3 timmar? I så fall kan man kanske fixa lite . Har inte hunnit spela så mycket med tanke på att jag fick hem demot idag, Men det skulle inte förvåna mig om det finns en fast gräns någonstans efter ett tag i story mode. Ska spela mer imorgon och se hur långt det går att komma. Sen så verkar man inte få börja ifrån den riktiga storyn utan i demot startar man i en liten by, men ska som sagt ta reda på lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Har inte hunnit spela så mycket med tanke på att jag fick hem demot idag, Men det skulle inte förvåna mig om det finns en fast gräns någonstans efter ett tag i story mode. Ska spela mer imorgon och se hur långt det går att komma. Sen så verkar man inte få börja ifrån den riktiga storyn utan i demot startar man i en liten by, men ska som sagt ta reda på lite mer. Ok. Ser fram emot att få testa det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 En liten fråga bara.. Vad ska man skriva i alla dessa Adress line? Ursäkta om jag är n00b på detta men :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 En liten fråga bara.. Vad ska man skriva i alla dessa Adress line? Ursäkta om jag är n00b på detta men :"> Skriv din adress flera gången om du inte har så många.. postcode ska man bara ta postnummret eller också skriva ort ?? ed:också noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nu har jag beställt. Det jag skrev var mitt namn min adress på två rader och på postcode skrev jag bara postnummret. Får se om det kommer annars beställer jag igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vad menar de med adress? Bara gatnamnet och numret? Ingen som ort eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vad menar de med adress? Bara gatnamnet och numret? Ingen som ort eller nåt sånt? Tror det är Gatnamn, Gatnummer och Ort det var det jag skrev iaf. Typ: Adress 1: Svenssonvägen 11 Adress 2: Vetlanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tror det är Gatnamn, Gatnummer och Ort det var det jag skrev iaf. Typ: Adress 1: Svenssonvägen 11 Adress 2: Vetlanda Jepp, skrev på samma sätt när jag gjorde min beställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jepp, skrev på samma sätt när jag gjorde min beställning. Grannar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Grannar Lägg märke till att jag skrivit "samma sätt", istället för "samma sak". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Förlåt för att jag drar upp den här tråden. Jag har inte fått mitt demo än. Har någon annan det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts