Topp3 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag rekommenderar er alla att ta en lyssning (om det nu är ett uttryck) på min kompis webbradio, WTF Radio, där eder käraste moderator, moí, gästar idag. Observera då alltså att jag inte är radiopratare, utan gästen vid namn Torbjörn. Alltså, WTF Radio, instruktioner om requestande av låtar och sånt jiddrande får ni där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Lyssnar lite nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Ja, lyssnar på det nu (tror jag iaf) bra musik spelas för det mesta fel forum förresten lol Redigerad 21 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 fel forum förresten lol DET ÄR IKKE FEL FORUM! Med tanke på att det är mest prat, musiken är bara en liten del. ;D I huvudsak sitter vi och diskuterar... well, skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 I huvudsak sitter vi och diskuterar... well, skit. Precis. Så jag tröttnade och lyssnade på något annat istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 DET ÄR IKKE FEL FORUM! Med tanke på att det är mest prat, musiken är bara en liten del. ;D I huvudsak sitter vi och diskuterar... well, skit. Jo visst Anything the mod says Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Fan va dumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 ... Sjuk musik. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vågar nog inte lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vågar nog inte lyssna. Gör inte det. De är vulgära, jobbiga, och otrevliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts