Mathias Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Har ni fått era poäng? Jag får mina direkt, ska prova nu och se Edit: japp, direkt! Redigerad 19 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Har ni fått era poäng? Japp, dom kommer direkt. Iaf för mig och de flesta här verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Skit också, vad gör jag för fel? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 2 st. New Refreshers Medlemsförtjänst. 3 st. LilleJan Kampanjförtjänst. 1 st. New Refreshers Kampanjförtjänst. 2 st. Mintolux Inväxlat godis. 1 st. Shake Tuggummi Kampanjförtjänst. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 2 st. Salta kulrör Inväxlat godis. 2 st. Kolaklubbor Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Mintolux Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 33 bitar sammanlagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Testade med både IE och FF2, det funkar inte.. hur gör ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Testade med både IE och FF2, det funkar inte.. hur gör ni? Fyller i massa olika e-mailadresser, sen kommer poängen in på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Fyller i massa olika e-mailadresser, sen kommer poängen in på kontot. Det är ju det som jag gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Det är ju det som jag gör! Ge mig adress/pass och säg hur mycket poäng du vill ha så ska vi se vad jag kan ordna ;D (naturligtvis byter du till något temporärt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Det är ju det som jag gör! Är du nyregistrerad? Själv har man 304 poäng. Vill inte växla in allt eftersom de kanske ser om man gör det på samma dag, och kanske blir misstänksamma. Beställde ju mitt godis igår så det skulle vara lite underligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Är du nyregistrerad? Själv har man 304 poäng. Vill inte växla in allt eftersom de kanske ser om man gör det på samma dag, och kanske blir misstänksamma. Beställde ju mitt godis igår så det skulle vara lite underligt. Nix, måste man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Hihihi, Tack vare Qouad har jag nu 2 fruktpåsar, 3 vinegumrullar och 15 banana-skids. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Lär mig trixet, eller Qouad, du kanske kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Lär mig trixet, eller Qouad, du kanske kan hjälpa mig? PM:a ditt inlogg till random pålitlig person här, så får denne prova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Det är inget fel på DimpZ's konto ...nu har han 512 poäng att "shoppa" för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Det är inget fel på DimpZ's konto ...nu har han 512 poäng att "shoppa" för Tack! Undra varför jag inte kan trixa till mig några poäng =/ EDIT: 2 st. New Refreshers Medlemsförtjänst. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 103st före mig Redigerad 19 januari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) 1 st. Haribo fruktnappar Okänt Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Okänt Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Okänt Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Okänt Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Okänt Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Okänt Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Okänt Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Okänt Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Okänt Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Okänt Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Okänt Inväxlat godis. 2 st. Mintolux Okänt Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Okänt Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Okänt Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Okänt Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Okänt Inväxlat godis. 3 st. Frukt Drops Okänt Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Okänt Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Okänt Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Okänt Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Okänt Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Okänt Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Okänt Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Okänt Inväxlat godis. Totalt antal varor du har tjänat ihop som ännu inte är skickade: 57 Min nuvarande lista. Edit, tror jag ska lugna mig, vänta på min nuvarande order och sen beställa den hära imårrn. Inte så osynligt om det kommer en 200 bitars order. Redigerad 19 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 2 st. New Refreshers Medlemsförtjänst. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Laktrits Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Shake Tuggummi Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 1 st. TuttiFrutti kulrör Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt drops Kampanjförtjänst. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 2 st. Salta kulrör Inväxlat godis. 2 st. Salta kulrör Inväxlat godis. 2 st. Salta kulrör Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. Tack Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Skickade min order ändå. Har två ordrar på gång nu. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. Frukt Drops Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 2 st. Mintolux Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Och 2 st. New Refreshers Medlemsförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt drops Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 1 st. Shake Tuggummi Kampanjförtjänst. 1 st. TuttiFrutti kulrör Kampanjförtjänst. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Det blir en hel del... Edit, måste säga att den hära tråden blev mycket populär nu. Redigerad 19 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Hihihi, Tack vare Qouad har jag nu 2 fruktpåsar, 3 vinegumrullar och 15 banana-skids. Tack! Tack Qouad Jag blir ledsen om ni får massa nu när inte jag fick något. Hoppas mina lite mindre "går hem" nu istället Redigerad 19 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Satans bitchar. Dom tog bort min order på 50 haribonappar Får se fram emot det här 2 st. New Refreshers Medlemsförtjänst. 1 st. TuttiFrutti kulrör Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt drops Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 1 st. New Refreshers Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 1 st. New Refreshers Kampanjförtjänst. 1 st. LilleJan Kampanjförtjänst. 1 st. Shake Tuggummi Kampanjförtjänst. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 2 st. Mintolux Inväxlat godis. 3 st. Frukt Drops Inväxlat godis. 3 st. Frukt Drops Inväxlat godis. 3 st. Frukt Drops Inväxlat godis. 2 st. Mintolux Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 2 st. Mintolux Inväxlat godis. 3 st. Frukt Drops Inväxlat godis. 3 st. Frukt Drops Inväxlat godis. 3 st. Frukt Drops Inväxlat godis. 2 st. Mintolux Inväxlat godis. Redigerad 19 januari, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts