Linkez Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Dreamhack? Nej, jag är rädd för StellHell. Redigerad 6 november, 2006 av Linkez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nej, jag är rädd för StellHell. Då bliré assrape på dig nu i vinter då.. Roar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Då bliré assrape på dig nu i vinter då.. Roar.. Som jag försökte säga tidigare så skall jag icke fara till Dreamhack. När skall då din assrape bli av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Då bliré assrape på dig nu i vinter då.. Roar.. Han kommer inte. Antagligen av den anledningen. Äsch, jag var för långsam. Redigerad 6 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Som jag försökte säga tidigare så skall jag icke fara till Dreamhack. När skall då din assrape bli av? So? Nämnde jag Dreamhack? Jag sa att det blir assrape i vinter. Och ja, det är vinter långt in i 2007, så du går inte säker än på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 So? Nämnde jag Dreamhack? Jag sa att det blir assrape i vinter. Och ja, det är vinter långt in i 2007, så du går inte säker än på ett tag. Du är välkommen i slutet av januari isf, resten av tiden kommer jag inte vara hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Du är välkommen i slutet av januari isf, resten av tiden kommer jag inte vara hemma. Synd, jag som var sugen nu på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Nu anser jag att denna disskusion har spårat ur, du borde ge både mig och dig själv en varning. Detta borde vi nästan föra vidare på msn. Redigerad 6 november, 2006 av Linkez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nu anser jag att denna disskusion har spårat ur, du borde ge både mig och dig själv en varning. Okej, tyvärr har jag ingen varning meter men jag ska smiska mig själv på stjärten ett par gånger innan jag går och lägger mig ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nu anser jag att denna disskusion har spårat ur, du borde ge både mig och dig själv en varning. Detta borde vi nästan föra vidare på msn. Haha den där var ju rolig "du borde ge både mig och dig själv en varning." Go for it stellan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Okej, tyvärr har jag ingen varning meter men jag ska smiska mig själv på stjärten ett par gånger innan jag går och lägger mig ikväll. Lovely Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nej hoppsan...är detta "Gratis är gott!" jag trodde de va "Spamma är kul!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 What the heck...? Är det bara jag som har fått detta mailet från att ha deltagit i Kina- tävlingen via gratisgodis? Hej Elias, Du är i final i tävlingen om en fantastisk resa till Kina för 2 pers. Värd 20.000 kr. Klicka på länken för att delta i finalen: xXxXxXxXxXx Du kan välja själv när du vill spela din final, men sista chansen är 15 nov, kl 14.00. Vinnaren kommer att presenteras på www.calibermedia.se och eventuellt i Caliber Medias nyhetsbrev. Lycka till! A-lotterierna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Om du vinner så får du mycket gratis ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 What the heck...? Är det bara jag som har fått detta mailet från att ha deltagit i Kina- tävlingen via gratisgodis? Du är nog rätt ensam om det. Go for it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag var med och tävlade nu. Man skulle svara på tre frågor på snabbast möjliga tid, om man inte var nöjd med resultatet kunde man skicka in ett SMS för fem spänn och försöka igen (max sex gånger). Jag hojtade mor min till datorn, vi försökte två gånger, fick 3/3 rätt men på rätt långsam tid. Kanske gör ett till försök, det är ju Kina vi snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Hm, man fick gratis öl/cola på gården utanför min kompis lägenhet för ett par år sedan Det var typ handelsbanken / Försäkringsbolag som kom och försökte sälja försäkringar. Redigerad 9 november, 2006 av SallaD 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Hm, man fick gratis öl/cola på gården utanför min kompis lägenhet för ett par år sedan Det var typ handelsbanken / Försäkringsbolag som kom och försökte sälja försäkringar. Och vi får tag på det här gratis hurdå..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Hah, vad ironiskt. Jag fick mitt godis samma dag som jag var hos tandläkaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Hah, vad ironiskt. Jag fick mitt godis samma dag som jag var hos tandläkaren. Och hur mycket hade du tjänat ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts