KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Men kan du lägga av? Dra till www.pleasefuckupmybrain.com och låt oss andra göra vad fan vi vill. Fortfarande sur för att jag editerade bort din länk? Gå och sov ett tag lille grisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Sidan kan inte visas :,( Attsingen, skapa en sida då! Fortfarande sur för att jag editerade bort din länk? Gå och sov ett tag lille grisen Godisgrisen om jag får be. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Nej va glad du måste vara nu. Godis för 10kr. Hhahahaha. Visst är KalleR en surfitta ibland, men han är jävligt rolig när han är det Kan regga mig då Siana Eller länken försvann va, vid närmare efteratanke? Redigerad 6 november, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Hhahahaha. Visst är KalleR en surfitta ibland, men han är jävligt rolig när han är det Kan regga mig då Siana Eller länken försvann va, vid närmare efteratanke? Psst, det finns lite folk som har quotat den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Har inte tagit bort länken, utan bara rekuteringsbiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Psst, det finns lite folk som har quotat den... Your to late, biatch! Har iaf satt igång massinvites med mina klasskompisar. Har igång ett macro över natten som skapar en skräppost (<namn1>, <namn2> osv).. Får se hur många poäng jag har imorgon. Är det gratis ska man fan fuska så in i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Precis som siana använder jag gratisgodis.se ibland, men hans länk togs ju bort. Här är den länk som ni borde använda för att få lite gratis godis: http://www.gratisgodis.se/?r=49226 Redigerad 6 november, 2006 av Linkez 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Vad har jag dragit igång... @_@ L'editation. w00t, 0st före mig i kön! Beställde för att se om det fungerade. Nu när jag vet att det gör det ska jag spara och spamma som fan, mohah. Redigerad 6 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Precis som siana använder jag gratisgodis.se ibland, men hans länk togs ju bort. Här är den länk som ni borde använda för att få lite gratis godis: Men är du utvecklingsstörd? Jag har inte tagit bort någon länk, utan bara rekryteringsbiten, som jag nämde några poster upp. Din tog jag däremot bort. Borde jag kanske varna dig också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Men är du utvecklingsstörd? Jag har inte tagit bort någon länk, utan bara rekryteringsbiten, som jag nämde några poster upp. Din tog jag däremot bort. Borde jag kanske varna dig också? Sure, gör det du. Jag ångrar det inte alls. Det var helt klart värt ett försök. Jag förväntade mig inte att ni små wannabee fragbitepoliser skulle sitta inne 24/7 och leta fel i forumet (arbetar ni i skift kanske?). Jag trodde att jag hade oddsen på min sida, men nu har jag förstått att så inte var fallet. Varna mig, like I give a fuck. Jag vet inte ens vad som händer om man blir varnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Sure, gör det du. Jag ångrar det inte alls. Det var helt klart värt ett försök. Jag förväntade mig inte att ni små wannabee fragbitepoliser skulle sitta inne 24/7 och leta fel i forumet (arbetar ni i skift kanske?). Jag trodde att jag hade oddsen på min sida, men nu har jag förstått att så inte var fallet. Varna mig, like I give a fuck. Jag vet inte ens vad som händer om man blir varnad. Här har vi än en gång en person som har sin egen penis i sin egna anal. Som klagar på andras privatliv för att du inte har ett liv själv. Jävla patetiskt. Redigerad 6 november, 2006 av SlewME 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Sure, gör det du. Jag ångrar det inte alls. Det var helt klart värt ett försök. Jag förväntade mig inte att ni små wannabee fragbitepoliser skulle sitta inne 24/7 och leta fel i forumet (arbetar ni i skift kanske?). Jag trodde att jag hade oddsen på min sida, men nu har jag förstått att så inte var fallet. Varna mig, like I give a fuck. Jag vet inte ens vad som händer om man blir varnad. Det är medlemmarna i detta forumet som påminner om fragbite, inte adminsen. Tror du på fullaste allvar att du får posta en rekyteringslänk när jag nyligen editerat bort Sianas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Här har vi än en gång en person som har sin egen penis i sin egna anal. Som klagar på andras privatliv för att du inte har ett liv själv. Jävla patetiskt. Okej, vi säger så. Jag går med på alla dina anklagelser. Redigerad 6 november, 2006 av Linkez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 På fragbite får man, tror jag. Ser det här ut som fragbite ? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) På fragbite får man, tror jag. Är det här Fragbite? Dumma simpa. Redigerad 6 november, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Oj, nu editerade jag bort det. Nej det här är inte fragbite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Här har vi än en gång en person som har sin egen penis i sin egna anal. Som klagar på andras privatliv för att du inte har ett liv själv. Jävla patetiskt. Okej, vi säger så. Jag går med på alla dina anklagelser. Nämen titta, du blir mer human. Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Mah. Jag som tyckte adminsarna verkade vara på så bra humör idag. Vi släpper det här och går vidare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nämen titta, du blir mer human. Grattis Du skulle bara veta hur human jag är. Kan jag inte bara få en varning? Då skulle jag vara nöjd och ni skulle slippa mig tills dess att jag får lite dötid igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Du skulle bara veta hur human jag är. Kan jag inte bara få en varning? Då skulle jag vara nöjd och ni skulle slippa mig tills dess att jag får lite dötid igen. Dreamhack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts