tommy killer Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Yayay, fick äntligen mitt godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Mitt godish kom idag. Perfekt till Prison Break sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Wiie, fick mitt också.. kanske man skulle beställa det andra lasset också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Fick mitt tredje och sista lass idag. Såhär såg det ut EFTER att jag ätit min största order. Fem påsar nappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Fick mitt tredje och sista lass idag. Såhär såg det ut EFTER att jag ätit min största order. Fem påsar nappar. Vad i helvete..? Hur fan kan du har fixat så mycket? Minst 80% av det där måste du ha fuskat till dig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Vad i helvete..? Hur fan kan du har fixat så mycket? Minst 80% av det där måste du ha fuskat till dig?! Det gäller att balansera ordern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Det gäller att balansera ordern. Att du lyckas spara det Jag fick mitt idag, tog 1 å en halv vecka för dem å skicka efter "paketerad". Och nu är det slut Har skickat en ny beställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Meh, nu är det dags för nåt annat än godis här i tråden.. ingen som hittat nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Meh, nu är det dags för nåt annat än godis här i tråden.. ingen som hittat nåt annat? I samma anda som gratisgodis.se presenterar jag: Gratislotter.nu och Gratiskondom.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 I samma anda som gratisgodis.se presenterar jag: Gratiskondom.se "Det har redan registrerats ett konto från detta ip-nummer." Vad är det för jävla skräpsidor du länkar till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 "Det har redan registrerats ett konto från detta ip-nummer." Vad är det för jävla skräpsidor du länkar till? ? Hmm, jag som gjorde ett försök att verka rolig = jag kunde minsann se vad det stod utan problem = jag får minsann doppa den både var och varannan vecka. Fan, det gick verkligen inte hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 "Det har redan registrerats ett konto från detta ip-nummer." Vad är det för jävla skräpsidor du länkar till? Provade att registrera men man var tvungen att värva kompisar och sen var allt slut så man kunde inte beställa hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Fan vad Godis sugen man blir då! Min beställning var på 31 plats och bara försvann sen.. 26 bitars bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Kan någon förklara bättre hur man gör "fusket". Verkar inte funka för mig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Kan någon förklara bättre hur man gör "fusket". Verkar inte funka för mig :S Det fungerar inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Mitt godis är slut. :< Blev paff att den äns kom, det stog på packat ett bra tag, men inte att det var sänt, samma på lappen i paketet. Gott med napparna, och tyckte inte påsen var liten. Det är samma storlek på den som det är på den i affären som kostar runt 15;- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Mitt godis är slut. :< Blev paff att den äns kom, det stog på packat ett bra tag, men inte att det var sänt, samma på lappen i paketet. Gott med napparna, och tyckte inte påsen var liten. Det är samma storlek på den som det är på den i affären som kostar runt 15;- Vet inte vad du handlar i för affärer men här kostar de ca 5:- Oh btw, de tjuvade min order på 29 bitar Redigerad 1 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Fick hem min order för några dar sen, har bara inte suttit här nå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vet inte vad du handlar i för affärer men här kostar de ca 5:- Oh btw, de tjuvade min order på 29 bitar 6:- brukar de kosta här, Stellan kanske är stockholmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts