spajdermän Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Min order paketerades då för bra nog mer än 3 dar sen, inte är den skickad heller... Paketerad: Paketerad av: Kö-system: 2007-01-22 21:56:03 Thomsson Paketerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 MERA GODIS!!!! 3. påsar nappar 2. rullar vingummi 12. new refreshers 2. salta kulor 2. klubbor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Jag fick också godis idag.. ÄRLIGT. Slå det ni, jävla cheaters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Jag fick också godis idag.. ÄRLIGT. Slå det ni, jävla cheaters Hur mycket fick du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Vafan, jag har inte fått nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 9742 Antal artiklar Godissort Information 2 st. New Refreshers Medlemsförtjänst. 1 st. TuttiFrutti kulrör Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt drops Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. Leveransen paketerades: 2007-01-22 20:16:24 Leveransen skickades: Leveransen paketerades av: Thomsson WTF, när får jag mitt godis?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Din order är inte skickad än. Det brukar ta 2-4 dagar. När den sedan är skickad tar det ytterligare 2-4 dagar. Själv fick jag två av mina tre ordrar idag. ... Speciellt det här gillar jag. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/tl3q5qu5t3.JPG ... I nästa order kommer tre påsar Haribonappar. Fem sammanlagt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Vad är det för fusk som diskuteras ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Vad är det för fusk som diskuteras ? Inget som funkar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Vad är det för fusk som diskuteras ? Ett som inte fungerar längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Haha, mitt hade också kommit, bara att jag inte sett det. Synd att jag trodde att napparna var såna små påsar, så jag sket i att lägga några poäng på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Hmpf. Jag låg minsann på tjugotredjeplats (och 139:e plats) i kön, när allt bara försvann. Det ärligt intjänade med. Jag skulle ha varit någon dag snabbare. Är så jävla godissugen. Redigerad 29 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Haha, mitt hade också kommit, bara att jag inte sett det. Synd att jag trodde att napparna var såna små påsar, så jag sket i att lägga några poäng på den Det är små påsar, de bara ser stora ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Fick också mitt godis idag. Ska ta bild senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Det är små påsar, de bara ser stora ut. Haha, nu när du säger det så. Fasligt vad stora de gjorde sig på bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Blir så arg att mitt försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Mitt. Redigerad 29 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Mitt. Ärtvägen! Bwahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Ärtvägen! Bwahahaha! Hahahaha, någon typ av kvällshumor, fan vad jag skratta Redigerad 29 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Ärtvägen! Bwahahaha! Hmpf. Byter till en cencurerad bild. Redigerad 29 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts