RavenE Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jeez, är det paketerat så ta det lugnt. Det brukar dröja i alla fall två veckor innan godiset trillar ner i brevlådan. 1-3 dagar står det på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jeez, är det paketerat så ta det lugnt. Det brukar dröja i alla fall två veckor innan godiset trillar ner i brevlådan. Menar du efter att man skickan in ordern, efter att den paketerats eller efter att den skickats? Min blev i alla fall skickad idag, kanske kommer lagom till helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 1-3 dagar står det på sidan. Äh, tycker inte man kan klaga när det är gratis. Jag är minsann nöjd med mina två ordrar som ligger på 23:e samt 134:e plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Mina ligger på 108, samt 148 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Va fan 5 dagar nu! och fortfarande på plats 31!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Menar du efter att man skickan in ordern, efter att den paketerats eller efter att den skickats? Min blev i alla fall skickad idag, kanske kommer lagom till helgen Hmmz... Vetefan faktiskt. Minns bara att förra gången jag såg att mitt godis var paketerat dröjde det ett par veckor - så kanske får du det tidigare än så om det står att det är skickat. Två av tre ordrar har jag fått skickade nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Fick en trevlig överraskning i brevlådan idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Fick en trevlig överraskning i brevlådan idag *bild* När beställde du? Borde få mitt snart också. Redigerad 26 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) När beställde du? Borde få mitt snart också. Ordern skickades i tisdags Edit: 23/1 alltså Redigerad 26 januari, 2007 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Fan vad mycket du fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ordern skickades i tisdags Edit: 23/1 alltså What. Mitt paketerades i slutet av förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 What. Mitt paketerades i slutet av förra veckan. Det kommer nog ska du se. 1-3 dagar för att skickas efter paketering sen tar det 2-4 att få hem det säger de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 2 st. New Refreshers Medlemsförtjänst. 1 st. New Refreshers Kampanjförtjänst. 3 st. LilleJan Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 1 st. TuttiFrutti kulrör Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt drops Kampanjförtjänst. 1 st. Banana skids Kampanjförtjänst. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. Leveransen paketerades: 2007-01-25 21:21:57 Leveransen skickades: Leveransen paketerades av: Thomsson Dock är alla mina poäng borta. Ni hade rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Dom har rensat allt!! Både mina 2000 poäng OCH mina två ordrar!!! Blir så fakking less. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Synd! --------------------------- Undra när min kommer!? 2 st. New Refreshers Medlemsförtjänst. 1 st. TuttiFrutti kulrör Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt drops Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. Leveransen paketerades: 2007-01-22 19:49:16 Leveransen skickades: 2007-01-24 15:41:59 Leveransen paketerades av: Thomsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Haha, de tog bort min order som var gjord med bara fusk, men den första ligger fortfarande kvar i "skickat". Redigerad 26 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Haha, de tog bort min order som var gjord med bara fusk, men den första ligger fortfarande kvar i "skickat". De försvinner därifrån när de är skickade tror jag, hände med mina två också nämligen. ...läste fel Redigerad 26 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 De försvinner därifrån när de är skickade tror jag, hände med mina två också nämligen. Nej, det är den första, den som blev godkänd som ligger i skickat, medan den jag fuskade till mig är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Va fan... Min order är helt borta! Och jag hadde massa Intjänat godis i den också! Jävla skit sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Va fan... Min order är helt borta! Och jag hadde massa Intjänat godis i den också! Jävla skit sida! Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts