Siana Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Fan vad värdelöst... De har nollställt allas poäng. Verkar som om de kan se våra poäng - men haxxet har de inte upptäckt! Och det verkar som de packar nu. Ska dra igång tasker och fixa en till beställning så jag får två packade idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Undra om man kan tjäna pengar på detta, själv alltså. Jag menar att man beställer ungefär 20 New Refreshers åt gången, sedan när du har kanske 200 st. säljer du dem till någon koisk eller livs i närheten för 50 öre st. Skall fan fråga imorgon efter skolan om de vill köpa, skall säga att jag har vunnit dem. Din kiosk kommer förmodligen inte vilja köpa för 50 öre styck, inte om de säljer med samma pris som här hemma (50 öre/st) då skulle de ju gå +/- 0 och det låter ju inte så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Undra om man kan tjäna pengar på detta, själv alltså. Jag menar att man beställer ungefär 20 New Refreshers åt gången, sedan när du har kanske 200 st. säljer du dem till någon koisk eller livs i närheten för 50 öre st. Skall fan fråga imorgon efter skolan om de vill köpa, skall säga att jag har vunnit dem. Rofl! Känns lite bättre att äta allt godis själv... BTW jag är fortfarande på 31 plats! jag vill inte vänta 3 dagar til på att paketeras! :'( Din kiosk kommer förmodligen inte vilja köpa för 50 öre styck, inte om de säljer med samma pris som här hemma (50 öre/st) då skulle de ju gå +/- 0 och det låter ju inte så kul. På Bilisten här i stan sålde dom för 1 kr styck... Dom har lagt ner nu ändå så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Ordernr:.........Paketerad:....................Skickad:..........................Vår Referens: 9596..............2007-01-20 13:49:16....2007-01-23 22:05:51.....Thomsson och mer blir det hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Sitter och har tråkigt på en SOlektion just nu. Skulle skaffa på mig lite extra poäng, men.... DET GICK INTE LÄNGRE! Har de kommit på det eller funkar det fortfarande för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Sitter och har tråkigt på en SOlektion just nu. Skulle skaffa på mig lite extra poäng, men.... DET GICK INTE LÄNGRE! Har de kommit på det eller funkar det fortfarande för er? Nope. Slut på haxx- tiden. Men jag fick min sista order packad. Det här gav mig: 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 2 st. Kolaklubbor Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 1 st. LilleJan Kampanjförtjänst. 1 st. New Refreshers Kampanjförtjänst. 1 st. Shake Tuggummi Kampanjförtjänst. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Laktrits Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. Sammanlagt, alltså, alla tre ordrar. Aww, och jag tänkte inte på att samla poäng igår när de blev nollställda... Tänkte att jag kunde göra det samtidigt som jag växlade in nytt. De gör säkert en ny tabbe i framtiden. Undrar förresten om de fått span på den här tråden. Redigerad 24 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Nope. Slut på haxx- tiden. Men jag fick min sista order packad. Det här gav mig: *godis* Sammanlagt, alltså, alla tre ordrar. Aww, och jag tänkte inte på att samla poäng igår när de blev nollställda... Tänkte att jag kunde göra det samtidigt som jag växlade in nytt. De gör säkert en ny tabbe i framtiden. Undrar förresten om de fått span på den här tråden. Okey Samlade på mig typ 24 poäng igår när det hade nollställts men inte mer Hmm. My sences tell me... That it's StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag är rätt nöjd med mina 3000 poäng, 3 ordrar som väntar på att packas, och 2 ordrar som redan skickats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag hade två ordrar, men dom tog bort alla inväxlade godisar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hmm, en order är skickad...står det iallafall. Tittar man på den är dock bara de 9 bitar jag hade innan jag började fuska med. Den andra orderna jag fått paketerad står följande tyext på: "Något blev fel. OBS! 20 Oktober uppdaterade vi vårat ordersystem, därför kan denna order visa ett felmeddelande. Men ordern är paketerad och skickad och kommer dyka upp i din brevlåda inom kort!" Men den finns inte under "skickat godis"... Vi får vänta och se antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag har fått alla tre ordar paketerade och klara i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Din kiosk kommer förmodligen inte vilja köpa för 50 öre styck, inte om de säljer med samma pris som här hemma (50 öre/st) då skulle de ju gå +/- 0 och det låter ju inte så kul. De säljs på de flesta ställen hos mig för en krona st. det var därför jag tänkte på 50 öre. Upptäckte det idag också! Haxxet är borta, det står nu att man redan har deltagit i kampanjen. Men mina 600p. är kvar, och de räcker nog ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Men mina 600p. är kvar, och de räcker nog ett tag till. Skulle gissa på att dom är borta inom 3 dagar.. Så ett tips är att växla in dom så snabbt som möjligt! Redigerad 24 januari, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Skulle gissa på att dom är borta inom 3 dagar.. Så ett tips är att växla in dom så snabbt som möjligt! Och få en order på ungefär 100 bitar? Njaae.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Och få en order på ungefär 100 bitar? Njaae.. Man kan väll göra en mindre order? Eller måste man beställa allt godis som man har inväxlat? Redigerad 24 januari, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Man kan väll göra en mindre order? Eller måste man beställa allt godis som man har inväxlat? Man måste beställa allt inväxlat...dock inte växla in allt på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 YES! Äntligen, nu har dom skickat mitt godis. Efter 4 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 YES! Äntligen, nu har dom skickat mitt godis. Efter 4 dagar. Va fan! beställde också för 4 dagar sen... men det är fortfarande 31 framför mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Har inte fått mitt godis än. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Har inte fått mitt godis än. :'( Jeez, är det paketerat så ta det lugnt. Det brukar dröja i alla fall två veckor innan godiset trillar ner i brevlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts