Maimstream Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Döpa om till GratisGodis-tråden? Kan random forumpolis byta namn på den här tråden till "GratisGodis- Tråden" eller liknande? SEN MED IDÉEN Jag skickade efter att få mina inloggningsuppgifter, men jag har inte fått något. Alltså, hur lång tid kan det ta? Och jag har kollat i skräppost, japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Programmet vi snackar om spelar alltså in dig när du skriver in random mailadresser. Sen spelar du upp det, och samma sak upprepas jättemånga gånger på jättekort tid. Alltså exakt samma sak, bara att det går fortare. IDIOT Pfft.. Tasker är ett loop-program, och det är allt. Saken med Tasker är att den gör det fysiskt, medans många andra program gör det i bakgrunden, så det körs även om du har något annat fönster över, så du kan göra annat medans macrot är igång. Ska nog kolla om man kan fixa ett lite enkelt AHK script, så slipper jag ha tasker igång så jag kan använda musen till annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Jag skickade efter att få mina inloggningsuppgifter, men jag har inte fått något. Alltså, hur lång tid kan det ta? Och jag har kollat i skräppost, japp. Tog några minuter för mig. Kändes som en ganska lång tid faktiskt. ..och med det menar jag inte att jag "knappt kunde vänta innan jag fick börja surfa på gratisgodis.se", utan att det faktistk tog rätt lång tid. Kanske fem minuter. Och det är faktiskt ganska lång tid. Hoppas dom packar imorrn, btw. @ Snellan: jo jag vet. Tänkte bara förklara det för honom. Redigerad 22 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 @ Snellan: jo jag vet. Tänkte bara förklara det för honom. Och det var inte nödvändigt att kalla mig för idiot när man inte fattar. Men tack ändå för att jag fick en väldigt simpel förklaring av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Och det var inte nödvändigt att kalla mig för idiot när man inte fattar. Ja just det, det är du som har så svårt för ironi. Har förövrigt 5000 poäng ungefär nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ja just det, det är du som har så svårt för ironi. Har förövrigt 5000 poäng ungefär nu. Jag har väl det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Idag när jag skulle gå in på vxla in godis, så hade jag 0p . Men haxxet funkar visst fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Idag när jag skulle gå in på vxla in godis, så hade jag 0p . Men haxxet funkar visst fortfarande. Noooo. :'( *startar Tasker* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Har tankat Tasker och så, vet hur det fungerar. Haha! Men! Jag får inte så överdrivet mycket poäng - detsamma gäller om man inte använder Tasker utan gör "för hand". Efter ett tag blir den där "Tack för din medverkan!"-rutan en "Sidan kan inte visas"-ruta och då kommer det ju inga poäng. Problemet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Har tankat Tasker och så, vet hur det fungerar. Haha! Men! Jag får inte så överdrivet mycket poäng - detsamma gäller om man inte använder Tasker utan gör "för hand". Efter ett tag blir den där "Tack för din medverkan!"-rutan en "Sidan kan inte visas"-ruta och då kommer det ju inga poäng. Problemet är? Om du gör fler än 100 tecken i mailadress-rutan, så funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Tasker hänger sig bara för mig när jag börjar spela in :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Hur jädra låg tid ska det ta innan dom skickar det? 1-3 dagar min rumpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Tasker hänger sig bara för mig när jag börjar spela in :'( Har jag mycket svårt att tro. Testa att röra på musen om macrot "stelnar". Annars har du inte på loopen, så den stannar helt enkelt. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Laktrits Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 2 st. Blåbärs kulrör Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. Leveransen paketerades: 2007-01-22 19:55:52 Leveransen skickades: Leveransen paketerades av: Thomsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Väntar på en till packning . 2 st. New Refreshers Medlemsförtjänst. 1 st. TuttiFrutti kulrör Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt drops Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. Leveransen paketerades: 2007-01-22 20:16:24 Leveransen skickades: Leveransen paketerades av: Thomsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Mina poäng är också borta Och mina två ej paketerade orders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ni som fick erat förpackat igår, vilket könummer hade ni? Eller, ja. Om man nu kan säga så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Har jag mycket svårt att tro. Testa att röra på musen om macrot "stelnar". Annars har du inte på loopen, så den stannar helt enkelt. Hur aktiverar man loopen? När jag trycker på redord knappen så kan jag röra musen men inte klicka eller nått, så jag kan inte stoppa inspelningen Redigerad 23 januari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Har en paketerad order som ligger och väntar på mig nu Men, mina poäng är också borta Även om jag bara hade typ 300 så är dom puts väck... Tråkigt. @Kebab: Jag låg på 85:e plats innan det hade paketerats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) HELVETS JÄVLA BÖG RÖV! Alla mina 5550 Poäng är borta!!!! :'( Men min beställning på 23 New Refreshers är fortfarande kvar.. 31 framför mig... 2 st. New Refreshers Medlemsförtjänst. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. Redigerad 23 januari, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Undra om man kan tjäna pengar på detta, själv alltså. Jag menar att man beställer ungefär 20 New Refreshers åt gången, sedan när du har kanske 200 st. säljer du dem till någon koisk eller livs i närheten för 50 öre st. Skall fan fråga imorgon efter skolan om de vill köpa, skall säga att jag har vunnit dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts