eXotic Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Någon som vet vad som är max? 88 bokstäver + @hotmail.com var det högsta som fungerade för mig. Så om man räknar med @hotmail.com så blir det 100 tecken. Edit: Vilket liv jag har. Redigerad 21 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Gör bara 2 olika macros, ett som tar bort och ett som lägger till. fixa så du har fullt (100 tecken) och gör ett macro där du tar bort ett tecken, sen fixar du ett macro som lägger till en bokstav. Sen kör du det första macrot 99 gånger (blir inte det pga @<mail>), och när det är en bokstav kvar så startar du det andra macrot och låter det gå 99 gånger. du kan passa på att göra ett till macro för oändlighetsloopar, då det blir samma mailer efter ett varv. Gör ett som skriver en siffra, och sedan går uppåt (ska finnas nån inställning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Nu har jag skickat hem mitt då Ordernr: Kö-system: 9759 85 st. före dig 26 bitar Varav de flesta är intjänat på hederligt vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 68 st. före dig , damn. Hoppas att jag får godiset nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Har 1480 poäng än så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Har 1480 poäng än så länge... Börja växla in och gör lite orders med jämna mellanrum, låter du det gå för långt tar de bara bort det så kom ihåg att inte växla in allt på en gång Redigerad 21 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Börja växla in och gör lite orders med jämna mellanrum, låter du det gå för långt tar de bara bort det så kom ihåg att inte växla in allt på en gång Han bara följer mitt tips. Jag tror inte att GratisGodis kan se våra poäng. Det är därför smartast att skaffa en jävla massa poäng innan kampanjen tar slut, eller att de upptäcker och rättar felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Avreggade mitt förra konto och reggade mig på nytt. Och vips så kan jag tjäna ihop godis igen, även kampanjer jag hade gjort tidigare med mitt konto. Och nu kan jag även fuska ihop poäng också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 När ni fuskar till er poäng via keyloggern.. hur gör ni för att slippa alla nya fönster som hoppar upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 När ni fuskar till er poäng via keyloggern.. hur gör ni för att slippa alla nya fönster som hoppar upp? Gör så att den spelar in att trycka ner fönstret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Gör så att den spelar in att trycka ner fönstret? Smarting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Smarting! Jag har mina stunder --- Någon som provat Gratislotter.se btw? Jag reggade mig men det såg så jobbigt ut att skaffa poäng så jag sket i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Nån snäll själ som vill göra en bra Tasker Fil och lägga up den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Nån snäll själ som vill göra en bra Tasker Fil och lägga up den här? Ingen som vet var du har för upplösning eller vilken webbläsare du har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ingen som vet var du har för upplösning eller vilken webbläsare du har.. Just det men skit samma jag vet hur man gör nu ändå! Men hur gör man så det tar bort och lägger till flera gånger? (eveighetsmaskin med andra ord) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Altså, vad är detta för "fusk" alla pratar om? Skapar ni ett program som skapar nya e-postadresses varje minut och ändrar någon bostav varje gång och rekryterar in dem mha er användare? Eller hur fungerar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Han bara följer mitt tips. Jag tror inte att GratisGodis kan se våra poäng. Det är därför smartast att skaffa en jävla massa poäng innan kampanjen tar slut, eller att de upptäcker och rättar felet. Precisan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Altså, vad är detta för "fusk" alla pratar om? Skapar ni ett program som skapar nya e-postadresses varje minut och ändrar någon bostav varje gång och rekryterar in dem mha er användare? Eller hur fungerar det? ...för er som inte fattar hur jag gjorde. >>tasker<< Redigerad 21 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Har 2200 nånting nu, ska hem till mor ett tag. Hoppas dom inte hinner stänga kampanjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag kom på hur man kan skapa ett oändligt antal unika epostadresser och på så sätt få oändligt mycket godis Ett till program krävs dock Sen krävs lite java-skillz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts