Patrik Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Hej hej, gjorde ett nytt ritprogram. Testa här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Ja det var rätt bra gjort men jag kunde inte hitta ett suddigumma att sudda med..=/ Det var lite tråkigt eftersom jag gjorde fel och var tvungen att ta en helt nu bild. Sen en sak till det blir liksom suddigt när man ritar..först e det fint men när man trycker blir det suddigt på nått sätt.. Men annars skit bra gjort =) Jag kan inte själv göra så ska inte klaga men det kanske kan vara till hjälp =P Keep up the good work EDIT:Hittade ett suddig..trodde inte man kunde sudda med den..=P Redigerad 21 april, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Fint, men Photoshop är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Fint, men Photoshop är bättre? Jo det kan man väl hålla med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Du kan ju fan inte jämföra det.. Härliga ?burstar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Såg på devart Hohoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Men det är grymt snyggt gjort. Aplåder från min sida iaf. Sen kan man alltid göra förbättringar men det är en annan femma. Redigerad 21 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Du kan ju fan inte jämföra det.. Härliga ?burstar? Kanske inte men man kan ju välja vilket man vill använda o vi väljer photoshop framför det...ngt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vacker inte sant? Friheten finns bakom det rostiga staketet. .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vacker inte sant? Friheten finns bakom det rostiga staketet. .... Wooow äntligen frihet...i sikte Fin bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Tack för alla komentarer. Sudd finns, man får bara välja vit färg, helt enkelt. Det var inte tänkt att konkurera med Photoshop direkt. Om ni undrar varför det är så stora pixlar, kan jag säga att det är för att man ska kunna spara effektivare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Du kan ju fan inte jämföra det.. Härliga ?burstar? Nja, Photoshop är bättre så jag ser ingen använding för detta ritprogrammet. Men jag kan ju förstå att Patrik antagligen gjorde det för att det var kul och för att han kan. Det var bra gjort iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Wow, very very fint! Men en aning pixligt! Du borde ta bort de där stora pixlarna och göra de mindre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Nja, Photoshop är bättre så jag ser ingen använding för detta ritprogrammet. Men jag kan ju förstå att Patrik antagligen gjorde det för att det var kul och för att han kan. Det var bra gjort iaf. Folk använder ju tydligen artPad. Visserligen på skoj, men då kan man ju använda den här lika gärna. Redigerad 22 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nja, Photoshop är bättre så jag ser ingen använding för detta ritprogrammet. Men jag kan ju förstå att Patrik antagligen gjorde det för att det var kul och för att han kan. Det var bra gjort iaf. Jo alltså, detta ska inte jämföras med Photoshop. Men du har rätt, jag gjorde det för att det var kul. Dels också för att man vill bli bättre. -NightHawk-, jag gjorde pixlarna större så att man kan spara fler bilder. Som det ser ut nu tar varje bild ungefär 70 kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Jo då det var mycket bra Förstår att det måste har varigt roligt att göra Redigerad 22 april, 2006 av darkfejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Fint program, men jag håller mig till Paint och Photoshop... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Fint program, men jag håller mig till Paint och Photoshop...:"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 OMG! Det där är vad jag kallar skills! Programmet var bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts