Lajnux Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 På senaste tiden så har jag fått ett ganska stort problem med min dator som hindrar mig ifrån att spela spel på den. Problemet är att datorn bara startar om sej efter drygt 10 minuter efter att du har startat spelet. :'( Det går fin fint om man kollar på film på datorn eller lyssnar på musik. Men när man spelar så startar den om sej som jag sa . Jag har provat att uppdatera drivrutinerna och jag har inga virus på datorn.Skulle bli enormt glad om jag fick det att funka igen. Någon som han hjälpa mig ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 1) Datorhjälpstråden, du har ju för fan skrivit i den också. 2) Överhettning låter det som. Kolla temperaturen i din dator med ett övervakningsprogram. Speedfan: ftp://ftp.sweclockers.com/pub/System%F6ve...speedfan422.exe 3) Rensa dina fläktar på damm, alternativt köp fler eller bättre. 4) Rapporterad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 4) Rapporterad Lite onödigt att rapportera efter som han är så ny, och kanske inte visste om datorhjälps tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Lite onödigt att rapportera efter som han är så ny, och kanske inte visste om datorhjälps tråden Men han har ju skrivit i datorhjälps tråden också, då vet han ju redan om den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Han kanske inte fick svar o inte visste att man inte skulle starta en ny tråd... Varför la jag mig i? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Lite onödigt att rapportera efter som han är så ny, och kanske inte visste om datorhjälps tråden OT: Diggar din avatar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 På senaste tiden så har jag fått ett ganska stort problem med min dator som hindrar mig ifrån att spela spel på den. Problemet är att datorn bara startar om sej efter drygt 10 minuter efter att du har startat spelet. :'( Det går fin fint om man kollar på film på datorn eller lyssnar på musik. Men när man spelar så startar den om sej som jag sa . Jag har provat att uppdatera drivrutinerna och jag har inga virus på datorn.Skulle bli enormt glad om jag fick det att funka igen. Någon som han hjälpa mig ? Använd datorhjälpstråden till sådana frågor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts