tickatee Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag har nu kommit fram till 99,47% och saknar något uppdrag. Det finns cyckeluppdraget i LS och motorcyckeluppdraget i SF, finns det något liknande uppdrag i LV? "eller någon annanstans". Tacksam för upplysningar till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag tror att det finns flygplanstävlingar på flygplatsen i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag har nu kommit fram till 99,47% och saknar något uppdrag. Det finns cyckeluppdraget i LS och motorcyckeluppdraget i SF, finns det något liknande uppdrag i LV? "eller någon annanstans". Tacksam för upplysningar till 100%. Du menar den där grejen där han typ är bud eller nåt? det finns ett sånt uppdrag på en vespa (Fiaggio) som står bredvid ett Burger Shot, det som ligger närmast Pay'n'Sprayen i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Det finns också ''Beat The Cock'' på Santa Maria Beach (tror att det var där, men den ligger typ vid fyren i Los Santos) och i Fisher's Lagoon (stranden med den där rullstolen som står på bryggan). P.S. Fisher's Lagoon är i Palomino Creek eller vad det nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Ifalldu siktar på 100% måste du också lära dig gymrörelserna. Många glömmer nog dom, jag iaf att jag gjorde det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jämför med denna lista http://www.gta-sanandreas.com/guides/100percent/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts