Jazz Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Ja, vad heter den? Det är en ödla som när den ger sig iväg börjar springa på tåv ben. Den har även nått slags paraply runt huvudet som den fäller ut när den blir arg ... någon som vet vad jag menar?:"> Haha, låter knäppt men ... jaja. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Vad fan har du rökt nudå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Vad fan har du rökt nudå? Allvarligt, det är en biologi läxa. Hittar inget på nätet, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Allvarligt, det är en biologi läxa. Hittar inget på nätet, Sök på "extinct reptile". Finns ingen sån ödla vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag vet vilken du menar, men vet ej vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag vet vilken du menar.. Vad fan är det den heter.. Kanske varan? eller typ nåt kameloent (stavning?) liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Kom fram till Chlamydosaurus kingii efter lite googlande. även kallad; Kragagam, Frilled lizard och Frill Necked Lizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag tycker du kan säga till dina lärare att jurassic park inte är värklighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag tycker du kan säga till dina lärare att jurassic park inte är värklighet Jag tycker att du kan söka på Chlamydosaurus kingii på google bildsök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag tycker att du kan söka på Chlamydosaurus kingii på google bildsök. Jag skiter väll i den. Skrata åt mitt skämt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag tycker att du kan söka på Chlamydosaurus kingii på google bildsök. KalleR as it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Kom fram till Chlamydosaurus kingii efter lite googlande. även kallad; Kragagam, Frilled lizard och Frill Necked Lizard Tack, du har räddat mig från en rasande biologi lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Finns en dinosaurie som liknar den ödlan oxå Finns med i Jurassic park 1 och den spottar slem på den där tjockisen. Kawaii Redigerad 20 april, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Finns en dinosaurie som liknar den ödlan oxå Finns med i Jurassic park 1 och den spottar slem på den där tjockisen. Kawaii Look-a-like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Look-a-like Ja, visst är dem lika *vill ha* Redigerad 20 april, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Skräcködla ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Fniss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Fniss... Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Fniss... Höhö.. Vilken bra bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Kom fram till Chlamydosaurus kingii efter lite googlande. även kallad; Kragagam, Frilled lizard och Frill Necked Lizard Duktigt! Fan, jag som tänkte skryta som ett sjur nu... Men det finns fler som använder bakbenen vid flykt...de flesta agamer kan det. Även den kända hjälmbasilisken som t o m kutar "på vattnet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts