The xD Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Själv har har jag inte testat så jag vet inte Om ni inte prövat behöver ni inte rösta Redigerad 20 april, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Inte värt pengarna, men svårt att skaffa det på andra sätt.. BTW: Det är ingen Expansion, det är ett Prylpaket.. Tack För Mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Nej! Totalt slöseri me pengar.. iofs inte spelat.. men jag tycker det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Bara slöseri att köpa trettioarton expansioner (och "prylpaket"), det kan man lägga på bättre spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag är ett stort the sims "fan" har alla dom klassiska the sims spelen o expansions o sånt o alla the sims 2 expansioner o så även julpaketet tänkte köpa det nya kul för familjen för jag vill ha allt =P Men typ vad innehåller det kan ni typ itne lägga upp nån bilder ni som har det skulle vara skit schysst...tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Fifan vad EA mjöklar The Sims. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag är ett stort the sims "fan" har alla dom klassiska the sims spelen o expansions o sånt o alla the sims 2 expansioner o så även julpaketet tänkte köpa det nya kul för familjen för jag vill ha allt =P Men typ vad innehåller det kan ni typ itne lägga upp nån bilder ni som har det skulle vara skit schysst...tack =) STOR BOKSTAV. http://www.webhallen.com/prod.php?id=57297 - Finns en del bilder där. -- Och nej, tycker absolut inte att det är värt att att slänga en massa pengar på nåt så fjuttigt som en expansion eller "prylpaket" som de vill kalla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) STOR BOKSTAV. http://www.webhallen.com/prod.php?id=57297 - Finns en del bilder där. -- Och nej, tycker absolut inte att det är värt att att slänga en massa pengar på nåt så fjuttigt som en expansion eller "prylpaket" som de vill kalla det. Håller med lite där..Onödigt att göra prylpaket dom kan lika bra spara allt o göra en stor expansion pack istället men dom e så VÄLDIGT onödiga..ojsan damp utbrott där ja.. Redigerad 20 april, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Håller med lite där..Onödigt att göra prylpaket dom kan lika bra spara allt o göra en stor expansion pack istället men dom e så VÄLDIGT onödiga..ojsan damp utbrott där ja.. Snarare SpamUtbrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Slutade spela The Sims 2 för några år sedan, annars hade det nog vart kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Slutade spela The Sims 2 för några år sedan, annars hade det nog vart kul. Några år sen? Det har inte ens gått 2 år sen det kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Några år sen? Det har inte ens gått 2 år sen det kom. You get the point? Känns som flera år sedan jag spelade det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Snarare SpamUtbrott Ehum nää... OT:jag spelar the sims 2 ibland..dock inte så ofta mer men ibland blir man sugen att spela igen o då blir det mkt...=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Har inte spelat det, vet inte ens vad det är för nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Har du inte spelat Sims? Aja, men Sims är roligt sådär i början dom första timmarna.. Sen blir det irriterande att hela tiden få dom att gå till jobbet, göra mat osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Fifan vad EA mjöklar The Sims. Fifan vad EA mjölkar alla sina spel. BF2 är helt sabbat tack vare det. - - - Nej, köp inte det. Köp aldrig ett spel från EA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Har du inte spelat Sims? Aja, men Sims är roligt sådär i början dom första timmarna.. Sen blir det irriterande att hela tiden få dom att gå till jobbet, göra mat osv... Därför finns det fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Fifan vad EA mjölkar alla sina spel. BF2 är helt sabbat tack vare det. - - - Nej, köp inte det. Köp aldrig ett spel från EA. Vill folk köpa miniexpansioner är det dom som är korkade, och inte EA. Personligen laddar jag aldrig ner patchar om jag inte ska spela online(och alla servrar skriver "download latest version to play"). Är inte den typen av gamer som söker buggar att klaga på! Vad exakt är det som är sabbat med BF2? Har dom tagit bort den där buggen från BF1942 som gör att datorn startar om då man väljer vissa maps, så är jag helnöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vill folk köpa miniexpansioner är det dom som är korkade, och inte EA. Personligen laddar jag aldrig ner patchar om jag inte ska spela online(och alla servrar skriver "download latest version to play"). Är inte den typen av gamer som söker buggar att klaga på! Vad exakt är det som är sabbat med BF2? Har dom tagit bort den där buggen från BF1942 som gör att datorn startar om då man väljer vissa maps, så är jag helnöjd. Varför är man korkad om man köper en sådan då? Måste bara fråga det...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Varför är man korkad om man köper en sådan då? Måste bara fråga det...!! För att ingen vågar erkänna att dom spelar The Sims...(jag vågar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts