Tija Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Jag heter Tina Maria Bergérus. Mitt tilltalsnamn är Tina. Jag är så jävla häftig. Edit: fast... när jag blir stor vill jag heta antingen Tina DiCamillo ( jag är så patetisk...) eller så tar jag pappas efternamn och heter Tina Ylipekkala. Redigerad 24 april, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Mitt namn är Döden. Ska vi spela schack, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Jag heter Tina Maria Bergérus. Mitt tilltalsnamn är Tina. Jag är så jävla häftig. Edit: fast... när jag blir stor vill jag heta antingen Tina DiCamillo ( jag är så patetisk...) eller så tar jag pappas efternamn och heter Tina Ylipekkala. Är din pappas efternamn typ finskt eller nåt?? Redigerad 25 april, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Är din pappas efternamn typ finskt eller nåt?? NO, REALLY? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Robin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Johan Wallin. WTF? Don't say my name, bitch. Edit: Den som har fått för sig att jag googlar mig själv tror fel. Så fel. Stick. Edit: Om inte "googlar mig själv" betyder att jag ger mig själv oral njutning naturligtvis... // Bendy. Redigerad 27 april, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 WTF? Don't say my name, bitch. Edit: Den som har fått för sig att jag googlar mig själv tror fel. Så fel. Stick. Edit: Om inte "googlar mig själv" betyder att jag ger mig själv oral njutning naturligtvis... // Bendy. Hur länge har du varit tillbaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Hur länge har du varit tillbaks Tihi, nu snubblade du väl lite på orden? Välkommen tillbaka Funnylin, må det vara tillfälligt eller för evigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Tihi, nu snubblade du väl lite på orden? Välkommen tillbaka Funnylin, må det vara tillfälligt eller för evigt. Du menar att jag skrev tillbaks? Kanske, var rätt trött i morse. Men ändå, välkommen tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag heter Linus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gnurf Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Niklas och Kristoffer i mellannamn Jag heter Niklas Christoffer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts