Plaisir Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Johan Wallin. Shit pommes.. Mannen är påläst.. Eller är det du som smyger runt i buskarna här ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Uttal? Tsolt, solt, sholt? För övrigt, varför ska någon mobba dig, det är ju ett namn som vilket som helst, bara inte svenskt. Tweak: Testa googla på skribb. För er som inte orkar leta så heter han Patrik (Right?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Heter: Alexander Jag döpte min account fel, skulle vart alex700 men det vart Aler700. :'( Jag fösöker att byta namn men Hultenius (stavning) har aldrig svarat på min PM:s!! Och jag vet att det namnet som jag vill byta till är ledigt men får aldrig något svar... Och jag ser ju att andra har fått sina namn utbytta!!! Blir lite sur faktiskt... Vad kan jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Heter: Alexander Jag döpte min account fel, skulle vart alex700 men det vart Aler700. :'( Jag fösöker att byta namn men Hultenius (stavning) har aldrig svarat på min PM:s!! Och jag vet att det namnet som jag vill byta till är ledigt men får aldrig något svar... Och jag ser ju att andra har fått sina namn utbytta!!! Blir lite sur faktiskt... Vad kan jag göra? Vänta på din tur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vänta på din tur? hur länge? jag sökte förra året!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vittorio men mina kompisar kallar mig för "tojo" elr "tuttarboy" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Alexander E***o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Marcus heter jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Ta fram anteckningsblocken och intressepennan: Jag heter Erik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Ehum ja då slänger jag väll upp mitt fullkomliga namn här då Jag heter Daniel Erik Olof Justinus Hessner. Fast i skolan blir jag bara kallad för Hessner, har typ 4 Daniel i skolan som nästan går i samma klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Mattias (Matte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Heter Rasmus, även kallad för Ralle,Raz eller bengan samt Runar Redigerad 21 april, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jo, juste - people kallar mig inte August. Inte ens vuxna - agge är amnet. Till och med vissa lärare säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Heter Kristofer men kallas för Reve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Alex, bara Alex. Inget ander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Nu vet jag iaf 2 victcors som har samma namn och andra namn som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jo, juste - people kallar mig inte August. Inte ens vuxna - agge är amnet. Till och med vissa lärare säger det. Agge kallas min syrra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Mikael Eriksson heter jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Ska jag vara ärlig så heter jag Jonas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Ska jag vara ärlig så heter jag Jonas. NÄHE!? Jag trodde du hete aikjonas12!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts