Mahalo Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 I can call you Betty, and Betty when you call me, you can call me Al. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Någon som vet vad Emil betyder? Inget.... Mansnamnet Emil härstammar troligtvis från det romerska släktnamnet Æmilius och kom till Sverige via den franska varianten Émile. Namnet blev populärt under 1970-talet då Astrid Lindgrens böcker om Emil filmades och sedan början på 1990-talet har namnet ständigt stigit i toplistorna. 31 december 2004 fanns det totalt 42879 personer i Sverige med namnet, varav 22904 med det som tilltalsnamn. År 2003 fick 1578 pojkar namnet, varav 1094 fick det som tilltalsnamn. Émile är även titeln på en av Rousseaus mest kända böcker. Emil och Emilia är vanliga beteckningar på chalmerister. Namnsdag: 14 november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 William. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Sökte på Wikipedia efter mitt namn: Mansnamnet Valter, Walter kommer av det tyska Waltheri som är sammansatt av två ord som betyder makt ock krigare. Betydelsen är alltså ungefär mäktig krigare. Namnet är vanligt bland våra pensionärer och de allra yngsta. Den vanligaste stavningen bland de yngre är med W. 31 december 2004 fanns det totalt 9345 personer i Sverige med namnet Valter varav 1546 med det som tilltalsnamn. År 2003 fick 185 pojkar namnet, varav 64 fick det som tilltalsnamn. Mouhahaha, jag är en mäktig krigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Vem har det konstigaste namnet här? Jo, jag....mobba mig inte, jag är från Ungern =) ZSOLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Alexander, även om ingen kallar mig för det. Det är Alex som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag heter Robin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Hej. Jag heter Fabio Victor och bor i Lund. Jag har en sköldpadda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Dennis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Hej. Jag heter Fabio Victor och bor i Lund. Jag har en sköldpadda. En sköldpaddshona som heter Börje var det va? Inte glömma namnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 En sköldpaddshona som heter Börje var det va? Inte glömma namnet! Thats right. Börje skall dessutom få ägg för första gången snart. http://ueba.com.br/forums/html//emoticons/1_hein028.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Erik. Kallas för; Äcke,Ärkan,Lupen,Sprängar'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Tror faktiskt att många vet vad jag heter... annars finns det över hela Internet, typ. Stolt ägare av noll (0) mellannamn, dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Thats right. Börje skall dessutom få ägg för första gången snart. http://ueba.com.br/forums/html//emoticons/1_hein028.gif Ååå! Grattis!! Får väl önska Börje lycka till då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Vem har det konstigaste namnet här? Jo, jag....mobba mig inte, jag är från Ungern =) ZSOLT! Szia, geci fasz Edit: Inte attt du är en alltså! Redigerad 20 april, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Tror faktiskt att många vet vad jag heter... annars finns det över hela Internet, typ. Stolt ägare av noll (0) mellannamn, dessutom. Jag vet inte, säg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Själv heter man Erik som betyder Ensam Härskare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Alexander, även om ingen kallar mig för det. Det är Alex som gäller. Eller så är det så praktiskt att man inte heter Alexander alls utan bara Alex. Vilket jag gör. Alex(ander) tror jag betyder "Han som hjälper" eller nåt sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vem har det konstigaste namnet här? Jo, jag....mobba mig inte, jag är från Ungern =) ZSOLT! Uttal? Tsolt, solt, sholt? För övrigt, varför ska någon mobba dig, det är ju ett namn som vilket som helst, bara inte svenskt. Tweak: Testa googla på skribb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts