Curly Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 "Alexander" betyder hjälte, har jag hört... You wish. Alexander är ett manligt förnamn av grekiskt ursprung, och bildat av två ord som betyder försvarare och man (jämför antro, förled till bland annat antropologi). - Wikipedia --- Jag heter Händrick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Du tror alltså inte att aikjonas12 var ironisk? Han heter säkert också Gustaf med f och skriver "Jonas" över hela sin signatur... Oups, tänkte inte på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Daniel Månsson Blir kallad Månsson. Stellhell: Ja vet inte vad du heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Stellhell: Ja vet inte vad du heter Stellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Martin När min flickvän var liten lekte hon med barbie.. drömkillen hette just Martin och nu har vi varit tillsammans i snart 15 månader... coinsidence ? Martin betyder krigisk, stridisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Martin När min flickvän var liten lekte hon med barbie.. drömkillen hette just Martin och nu har vi varit tillsammans i snart 15 månader... coinsidence ? Martin betyder krigisk, stridisk Martin heter min bästa kompis eller ja, ibland bästa, ibland är han negativ som satan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Vill du ha ett litet tips, när du inte kan skriva med svenska tecken? För ä och ö, använd ¨. (Knappen brevid enter). Jag vet, men det ar ju sa sjukt, for den knappen finns inte pa det har tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Gustaf Och jag var visst inte ensam om stavningen här heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag heter samma som Funnylin i förnamn. Håhåjaja. Johan alltså... Skulle kunna avslöja vad han heter i efternamn också.. Men det är för lätt när man känner honom.. Det får ni jobba på själva.. En annan heter Patrick Karl Lars.. (Skäms) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) a Redigerad 2 november, 2011 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Manne = Manne, mansnamn, smeknamnsform av Emanuel Emanuel = Mansnamnet Emanuel är ett hebreiskt namn med betydelsen "Gud är med oss". Namnet har använts som dopnamn i Sverige sedan 1600-talet. Så jag älskhatar mitt namn.. Om det är ett ord. Om det inte är det så hoppas jag att ni fattar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 You wish. Alexander är ett manligt förnamn av grekiskt ursprung, och bildat av två ord som betyder försvarare och man (jämför antro, förled till bland annat antropologi). - Wikipedia Bah och blä! Vad du just beskrev kan väl antydas vara en version av en hjälte?... I alla fall för bajsigt högerfolk med förkärlek till män av lika ras, som i gemensam aktion maler ner andra män av annan ras, med hjälp utav pickadoller, för att på så sätt trygga sig.... Annars är Alexander, i min mening, ett alldeles utomordentligt namn. Sexigt som fan är det. Den dagen jag skaffar pojkvän, skall han under våra kinky games endast lystra till mitt stillsamma "Alexander"... Grrr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Patrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Patrik. No shit? Vad har du nu rökt på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 No shit? Vad har du nu rökt på? P-C-wannabe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Axel Rosen är mitt namn! edit: skämt och sido. Jag heter Niklas... Redigerad 20 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) No way! Det heter jag med! Carl (andranamn som sitter före förnamnet) Victor (förnamn) Hultfeldt (efternamn som härstammar från GBG?) Du skojjar. Jag heter också carl i andra namn. wiiiiieee Carl victor´s äger Redigerad 20 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Johan alltså... Skulle kunna avslöja vad han heter i efternamn också.. Men det är för lätt när man känner honom.. Det får ni jobba på själva.. En annan heter Patrick Karl Lars.. (Skäms) Johan Wallin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Filip! Betyder hästvän, så passa er, jag har farliga kontakter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Någon som vet vad Emil betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts