Funnylin Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 (redigerad) För det första hur många har sett det/vet vad det är?... För er som inte vet....det är en krogshow från Haburger börs som i två omgångar har gått på SVT(5 säsonger har gjorts men bara 2 spelats in).... Från vänster uppifrån: Andreas Nilsson(Om ni känner igen rösten när ni hör den så är det inte så konstigt...har är nämligen Kalle Anka....plus att han har gett röst åt 100 tals tecknade figurer), Jan Åström, Anders Lundin, Sissela Kyle, Babben Larsson.... Gästinhopp:Tommy Körberg, Petra Nielsen, Josefin Nilsson, Lisa Nilsson, Björn Skifs, Björn Kjellman, Lena Philipsson, Claes Malmberg, Anneli Alhanko, Markoolio, Anne-lie Ryde', Loa Falkman och Wenche Myhre var med och satte en liten extra krydda på programmen. Små inhopp även av Kim Andersson, Bert Karlsson, Per Morberg och Tina Nordström. R.E.A driver med allt från Brittan till Martin Timel(dom driver i stort sett med allt!!!)....här kan vi ju disskutera dom bästa numren.... Ett jag gillar skarpt var från första säsongen Oops i did it again...osv ....För jag är bara 18 har min oskuld kvar jag är fräsch ooo upptagen. Oops nu ljög jag igen, jag är 45 och har 4 barn ooo ett i magen. Oops nu ljög jag igen så blir det när hjärnan är fylld med silikon(Framfört av Babben Larsson....går att ladda ner på Kazaa!!!)........ Andreas Nilssons röst kan du känna igen härifrån....han är även golfaren i reklamfilmen där han kastar en klubba på en bil och får en kratta i huvet!!! Kalle Anka Ducktales (K.A.) Nalle Puh Smurfarna Dundermusen Ferdie Elmer Fudd Droopy Tom och Jerry Piff och Puff Satelite City Greve Duckula Amigo Scooby Doo Huckleberry Hund Mutant Hero Ninja Turtles Starkids The Flintstones Yogi Bear James Bond J:r Fam Addams Dog City Gophers Ewoks Cowboys from Moo Mesa Tijn Animal Crackers Johnny Quest Space Ghost T-Rex Popeye Batman Tazmania Bikermice from Mars Bonkers Itsy bitsy spider Enchanted tales Abbot och Costello Richard Scarry Aladdin Chicken minutes Le Mots Pebbles och Bam-bam Calimero Spindelmannen Highlander Laffalympics Starla Vicke Viking Blinky Bill Beethoven Gadget Boy Silver Brumbys Rosa pantern Secret life of toys Gustaf Rocko Amazing Animals The Magic Schoolbus Duck Pack (Kalle Anka) Vi Fem Mus och Mullvad Virus Maja-the bee Wind in the willows, in winter Snobben Timon & Pumbaa Nils Holgersson Kipper Doug Skydancers Lucky Luke Kablaam Nalle i det stora blå huset Rescue Divers De tre vännerna...och Jerry Angry Beavers Djurhyllan J. Cubs PB & J Otter Stålmannen Hystoria Hercules Eek! The cat Mickey Mouse Works (K.A.) Monster Farm Walter Melon Walter Melon through history Cowardly Dog Peter Rabbit The Wish Wild America Jerry och hans vänner Forgotten Toys Hund och Anka Magnus & Myggan Pokemon House of Mouse (K.A.) Tecknade Filmer Dr Jekyll och Mr Hyde Around the world in 80 days Black Beauty Ivanhoe Man with the Ironmask Don Quixote Treasure Island Prisoner at Zenda Odyssevs Black Arrow Three Musketeers Westward Robin Hood A Christmas Carol En Påskberättelse Riki Tiki Tavi Yankee Doodle Cricket Bernard & Bianca i Australien Resan till Amerika 2 Tom and Jerry- The Movie The last rainforrest Aladdin Secret of Nimh Babe-den modiga lilla grisen Troll Wind in the willows Tre små grisar Pongo och de 101 Dalmatinerna Pinocchio George of the jungle? (om en hund och en delfin) Alice i Underlandet Skönheten och Odjuret 2 Taran and the magic cauldron The Magic Sword Mulan Borrowers Prince of Egypt Svanprinsessan 3 Mouse Hunt A bugs life Resan till amerika 3 Rugrats (sång) Antz Paulie Dr. Doolittle Airbud 2 Djuren i lilleskogen 1+2 Secret of Nimh 2 Doughs Första Film Iron Giant Toy Story 2 Titan A.E. The Grinch Pokemon 1-4 Shrek Pongo och de 102 Dalmatinerna Lyllo & Zorba Asterix och Obelix: mission Cleopatra Tecknade Kortfilmer Kalle Anka Sport Oskars födelsedag Gammal saga blir som ny Välkommen ombord Sylvester och den förtrollade stenen Julgranen Trasdockorna Guldlock och de tre sjungande björnarna Mullvadens Jul Testament- Skapelsen Testament- Abraham Testament- Moses Testament- Josef Testament- Ruth Testament- Jona Testament- Eliah Testament- Saul och David Testament- Daniel From all of us to all of you CD/ROM, Video mm Herr Smart-och världens bästa leksaksaffär CD/ROM Kapten Mus och Skattjakten CD/ROM Rosa Pantern CD/ROM Pongo & 101 dalmatiner CD/ROM Kalles Bästa (K.A.) Video Musses Bästa (K.A.) Video Kalle och Chokladfabriken Video Oliver och gänget Video Atlantis CD/ROM Att lära sig rita CD/ROM Lathund- Första hjälpen CD/ROM Josefin CD/ROM Donald Classics (K.A.) Video Plutos Bästa (K.A.) Video Mimmis Bästa (K.A.) Video Smurfarna CD/ROM Rosa Pantern 2 CD/ROM Magnus och Myggan 1-5 CD/ROM Stålmannen Talkassett Josefin 3 CD/ROM Piff och Puff (K.A.) Video Mickey's Once upon a christmas (K.A.) Video Mickey's Gift of the Magi (K.A.) Video Actionman Div.Spel Walt's favourite christmas stories (K.A.) Video Redigerad 30 januari, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Oj oj oj, snacka om ett äkta fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Oj oj oj, snacka om ett äkta fan... Kopierade det från hans hemsida!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts