darkjak Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Som ni vet finns det en annan poll om var du bor. Jag tycker dock det säger mer om en person, om man frågar var han/hon VILL bo. Personligen säger jag: Förort. Vill ha både lyxen av att bo i ett hus (ingen sketen lägenhet) och närhet till jobb och festlokaler (som ska ligga mitt i storstan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Innerstan. har aldrig bott nån annan stans så jag ahr inget att jämföra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Ingen vote alternativet bo utomlands borde ju faktiskt finns med, så fort ja fyller 18 drar ja ner till Thailand (eller någonstans som har varmt året om) och bosätter mig där för alltid, det snöade här i Stockholm idag, vad är det för ett jävla eskimåland man bor i? vi är ju fan inne på slutet av April snart, sommaren tar väl slut i September vilket betyder att man får högst 4 månader sol och värme i år KUL. Börjar bli drygt less på att bo i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Innerstan. Underbart. Jag talar dock inte om, öhm, småstad, utan en riktig stad. Stockholm går bra, Paris är idyllen, Tokyo är utopi och London är...London. Barcelona, mumma, icke att förglömma. Samma med halvdoldisar som Wien, St. Petersburg och Prag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Landsbygden. Fantastico. Tänk er en ljum sommarnatt tillsammans med en Rosa och Magdil. Där på fälten så gröna, vandrar vi in i solnedgången, nynnandes på "Sommaren är kort". Sakta tar vi oss till ett stenröse, och bildar ljuva och högst passionsfyllda tankar om varandra. Blickarna vi fäster intill varandras ögon skriker ut våra viljor. Så sätter vi fart. Den röda solen reflekterar gräset runtom oss, där vi nu mjölkar varandra. Vi mjölkar med glädje och muntra fnitter. "MUUUUUUUU", Rosas stämma skräller likt åska, men som en korrekt komponerad melodi. Hon kom för mig. Den natten skulle ingen död existera, ty livet är i sådan glöd i full glans. Landsbygden. En sommarnatt. Ett minne för alltid. ...Eller så kan man helt enkelt flytta till landsbygden för att därav möjligen minska känslan av stress... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Vill bo där jag bor. Dock i ett varmare klimat - vore inte helt fel att, då man kikar ut genom fönstret, synar ett par, tre palmträd. Jag bor inte i en förort, men ändå nära storstad (Stockholm), vilket är optimalt för mig. Fast det vore inte helt fel att bo intill, säg, London eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Innerstan. I de felsta "innerstäder" brukar de finnas fiber att tillgå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Där det finns smarta människor. Trött på att vara omringad av idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 ahr Vote: Innestan OT: Intressant, dina "har" blir samma som mina ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Innerstan. Bor på landsbygden och har gjort det hela mitt liv. Det är superb att bo på landsbygden upp tills man börjar på högstadiet. Då får man börja åka buss långt, och bussarna går sällan som fan. Nu efter 18 när krogen är vardagsmat så är det ännu värre.. Visst, körkortet gör att 50% av det försvinner, men om man ska festa i stan så kan man inte ta bilen, så då blir man tvungen att ta bussen eller ha en kompis som bor inne i stan. Så innerstan är ett måste för mig. Ska flytta så fort jag gått ur skolan och börjat jobba. Vilket är ganska snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Innerstan. Stockholm, Paris eller någonstans i USA. Redigerad 20 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Där det finns smarta människor. Trött på att vara omringad av idioter. Säger mer om din umgängeskrets än dina yttre omständigheter i landskapsbemärkelse. Corleone: Barnen i Bullerbyn må vara gulligt, men jäkligt naivt. Skjut korna. Basta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Innerstan. I en storstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Innerstan. Underbart. Jag talar dock inte om, öhm, småstad, utan en riktig stad. Stockholm går bra, Paris är idyllen, Tokyo är utopi och London är...London. Barcelona, mumma, icke att förglömma. Samma med halvdoldisar som Wien, St. Petersburg och Prag. W0RD! Vote: Innerstan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Vote: Förort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Ingen vote alternativet bo utomlands borde ju faktiskt finns med, så fort ja fyller 18 drar ja ner till Thailand (eller någonstans som har varmt året om) och bosätter mig där för alltid, det snöade här i Stockholm idag, vad är det för ett jävla eskimåland man bor i? vi är ju fan inne på slutet av April snart, sommaren tar väl slut i September vilket betyder att man får högst 4 månader sol och värme i år KUL. Börjar bli drygt less på att bo i Sverige. Att det snöar ena dagen i April och är skitvarmt nästa dag är något som är typiskt för månaden; således kallas det Aprilväder (Kan vara därför man väljer att lura folk i April, ty vädret gör detsamma ) Dessutom tycker jag det att det är fint att vi svennar har alla fyra årstider, till skillnad från Thailand som bara har en, uppenbarligen. LEVE SVERIGE! Och Norge... För de pratar roligt VOTE: Förort Det verkar mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Innerstan antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 En lägenhet i centrala Stockholm. Ett slott i Skottland. En villa i Monaco. En ranch en bit utanför Las Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Greenwich Village på 60-70-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Landsbygden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts