Runar Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Sämre, altt har blivit RUSKIGT mycket sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Frenzy: Har du hört Amon Amarth? Bästa bandet sen länge. Ta och lyssna på Death In Fire och Versus The World från skivan Versus The World. Sen är det bara att utforska allt de har. Ska se Dismember imorrn GRYYYYYYYYYYYYYMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag tycker att alla musik alternativ förutom typ techno har blivit dåligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag tycker att alla musik alternativ förutom typ techno har blivit dåligare Stavningen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag tycker att alla musik alternativ förutom typ techno har blivit dåligare Ok, då vet vi...men det här handlade inte om att du gillar techno... När jag ser tillbaka på g nr och mötley mfl så inser jag vad som måste göras inom hårdrocen...ett stort kliv tillbakaa mot 80-talets glädje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Axel Rudi Pell, skönt 2000-talsband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Axel Rudi Pell, skönt 2000-talsband. Skicka lite låtar man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Det hänger på oss hårdrockare nu om den riktiga hårdrocken ska hänga kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Det hänger på oss hårdrockare nu om den riktiga hårdrocken ska hänga kvar. Det fixar vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Beror på vilken slags hårdrock vi snackar, men snackar man den som spelas på bandit tycker jag den suger! Mer 80 o 90-tals stil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Tyvärr så börjar det bli sämmre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Måste göra något åt saken! Ska börja spela i ett som lirar GRYMM musik...Alltså Death Metal Redigerad 28 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Utveckling? Tillåt mig säga LOLZ. Hårdrocken har inte utvecklats, snarare tvärtom. Jag har inte hört ett enda nyskapande band, som samtidigt är riktigt bra. Sen början/mitten av åttiotalet har all "bra" hårdrock varit samma repeterade smörja, medans all "ny" hårdrock är trehundra steg i fel riktning. Hur det kunde gå från Led Zeppelin och Black Sabbath till Lamb of God och My Chemical Romance, det... det är underligt, minst sagt. Hårdrocken är en död häst som fortsätter sparka på sig själv, för att göra det till en mer och mer patetisk hög lort. Och det säger jag som envis hårdrockare själv. Allt detta är min egen åsikt, och behövs inte kommenteras av... tja, någon alls, då jag inte bryr mig ett dyft om vad ni har att säga om vad jag tycker. Ville bara skriva av mig, och det här var en bra tråd att göra det i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Utveckling? Tillåt mig säga LOLZ. Hårdrocken har inte utvecklats, snarare tvärtom. Jag har inte hört ett enda nyskapande band, som samtidigt är riktigt bra. Sen början/mitten av åttiotalet har all "bra" hårdrock varit samma repeterade smörja, medans all "ny" hårdrock är trehundra steg i fel riktning. Hur det kunde gå från Led Zeppelin och Black Sabbath till Lamb of God och My Chemical Romance, det... det är underligt, minst sagt. Hårdrocken är en död häst som fortsätter sparka på sig själv, för att göra det till en mer och mer patetisk hög lort. Och det säger jag som envis hårdrockare själv. Allt detta är min egen åsikt, och behövs inte kommenteras av... tja, någon alls, då jag inte bryr mig ett dyft om vad ni har att säga om vad jag tycker. Ville bara skriva av mig, och det här var en bra tråd att göra det i. Ta steget från dittan till dattan måste väl ändå vara utveckling...även om det inte blitt bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts