Lajnux Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Har nyss skaffat gta san andres till data efter att ha haft det ett bra tag till PS2. Grafiken laggar lite om jag använder x32 bitars färg och färgerna blir konstiga om jag använder x16 bitars färg . Något förslag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Uppdatera drivrutinerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Håller på att uppdaterar till grafik kortet. Något mer jag borde uppdatera ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 x16 bitars färg blir alltid sjukt. Det går inte att byta på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Options>display setup>advanced draw distance | (vid mitten (lite mer)) frame limiter | off visual fx quality | off mip mapping | low-medium anti aliasing | off resolution | (1-2 storlekar mindre än vad du har för upplösning på datorn funkar bra) tror dom inställningarna kommer funka bra..gjorde det för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Updatera Drivrutinerna. Stänga ner alla program i bakgrunden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts