Sikorka Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Hahaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag känner igen det där "Is anyone out there, can anyone hear me" eller vad han nu skriker, var kommer det i från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag känner igen det där "Is anyone out there, can anyone hear me" eller vad han nu skriker, var kommer det i från? Öhm, "Titanic"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag känner igen det där "Is anyone out there, can anyone hear me" eller vad han nu skriker, var kommer det i från? Som Arman säger så kommer ljudet från Titanic.. Därimot så har Slipknot tagit det ljudet och har det i introt på en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Överdrivet fjantigt... Att han lyfts upp i ett FYRKANTIGT isblock. Hade dock kunnat bli intressant att se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Överdrivet fjantigt... Att han lyfts upp i ett FYRKANTIGT isblock. Hade dock kunnat bli intressant att se! Vad fan skulle det annars haft för form? De sågade väll ut den delen av isblocket som killen låg i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Tihi, när han kryper ut ur cellen, det är ju ett klipp från Flykten från Alcatraz, som gick igår på TV4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Därimot så har Slipknot tagit det ljudet och har det i introt på en låt. Jaa! Det är därifrån jag hört det. Vilken låt? Redigerad 23 april, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jaa! Det är därifrån jag hört det. Vilken låt? Disaster Piece Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Tihi, när han kryper ut ur cellen, det är ju ett klipp från Flykten från Alcatraz, som gick igår på TV4. Men det är ju ett klipp från Nyckeln till frihet när han kryper i tunneln också? Ja, jag vet att det inte är Leonardo DiCaprio (stavning?) som spelar i den men det är det i iaf., Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Men det är ju ett klipp från Nyckeln till frihet när han kryper i tunneln också? Ja, jag vet att det inte är Leonardo DiCaprio (stavning?) som spelar i den men det är det i iaf., Han spelar inte i flykten från Alcatraz heller. Det var Clint Eastwood som spelade där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 När dom andvänder lasern och ''skär'' ut han från isen är från filmen ''Demolition Man'' med Stalone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jag känner igen det där "Is anyone out there, can anyone hear me" eller vad han nu skriker, var kommer det i från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Ska vi se hur många filmer i klippen vi kan hitta? Austin Powers Demolition Man - Laser Cutting- klippet Con Air The Hulk The Last Castle? Basketball Diaries - När Leonardo skakar och är ofräsh Nyckeln Till Frihet - När Leonardo kryper i tunneln Flykten Från Alcatraz - När Leonardo ålar ut ur cellen Redigerad 24 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ska vi se hur många filmer i klippen vi kan hitta? Austin Powers Demolition Man - Laser Cutting- klippet Con Air The Hulk The Last Castle? Basketball Diaries - När Leonardo skakar och är ofräsh Nyckeln Till Frihet - När Leonardo kryper i tunneln Flykten Från Alkatraz - När Leonardo ålar ut ur cellen Host. Alcatraz Host. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Host. Alcatraz Host. Ah, där var jag seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Fortfarande Slipknotlåten jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts