eliizar Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=kfwnEVCwqsM Skämt?? EDIT: Ja Redigerad 19 april, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=kfwnEVCwqsM Skämt?? Jag antar det, utan vidare efterforskning. Detta bör väl vara som "World War II - 2" *EDIT* Det skämtar, det är jag säker på De har ju blandet klipp från "Demolition man", "Austin Powers", och annat skabb för detta. Kassa specialeffekter, också Redigerad 19 april, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 När jag såg titeln och 1 minut av trailern så blev jag rädd som fan men senare... nja skulle inte tro att det var äkta. Står också om man läser kommentarerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Om det är ett skämt så måste det vara påkostat. Hur skulle dem som har gjort den kunna få med Leonardo DiCaprio utan en rejäl check? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Om det är ett skämt så måste det vara påkostat. Hur skulle dem som har gjort den kunna få med Leonardo DiCaprio utan en rejäl check? Som sagt, det är ett skämt Lyssna på vad som sägs när han upptinas: "Stycky-goo sequence, initiated" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Haha, ganska rolig idé. Men vad värdelöst om det hade varit en seriös film. Att han ligger i en isbit. Disney varning på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Om det är ett skämt så måste det vara påkostat. Hur skulle dem som har gjort den kunna få med Leonardo DiCaprio utan en rejäl check? De har tagit massa klipp ifrån andra filmer han har varit med i, och även helt andra t.ex. Conair m.fl. Sen ahr de givetvis filmat lite klipp och animerat saker de inte kunde fejka med klipp ifrån andra filmer, kolla t.ex när isblocket tas upp hur datorgjort det ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hah, fan vad kul. Synd det inte var på riktigt, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 100 % skämt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ett klipp från The Hulk såg jag också, haha Tyckte att jag skymtade något från The Last Castle också, men är osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Bwahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Väl gjord men fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jävligt bra gjort måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Håller med er andra väldigt bra gjord..hade jag inte läst att det var skämt hade jag fan trott på det..=P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jag gick nästan på det men sen insåg jag att det måste vara fake eftersom det inte står något om filmen på IMDB. Men väldigt snyggt gjord är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Titanic 2 var först planerat där det visade sig att "han" överlevde. Men det var företaget som ville göra den men ingen ville röra vid projektet så det lades ner. De försökte igen genom att begära att döpa Pearl Harbor till Titanic 2 men det fick de inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Och scenerna där Leo skakar och är ofräsch är från hans heroinabstinens i Basketball Diaries. bra film. se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 a parody trailer by Mr. Derek Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts